מותג "העבודה" ממשיך לשמור על ערכו
- פרטים
- קטגוריה: מאמרים
- נוצר ב שלישי, 04 פברואר 2025 16:38
- מחבר\ת הפרולטר {אסף הלחמי}
מותג מפלגת העבודה שומר על ערכו, ולמרות שלכאורה נעלם מהציבוריות הישראלית.
מניתוח מגמות חיפוש בגוגל למונחים הקשורים למותג "העבודה", אפשר לקבוע כי נפחי החיפוש נשארים דומים ולמרות שבתאריך 12.7.24 נמחק שמה והוחלף למפלגת "הדמוקרטים" (כאיחוד עם מפלגת מרצ). המגמה הזאת מפתיעה וגם מחזקת את הקביעה כי "הנהלת מפלגת העבודה (הדמוקרטיים) מפקירה את נכסיה" במרחב הדיגיטלי ובכלל.
שעור הכניסה לאתר היה 4.7% במדידה 12 ו-16 חודשים אחורה, 3.1% ב-6 חודשים אחורה, 3.7% ב-3 חודשים אחורה ו-3.9% חודש אחורה - כלומר אחרי ירידה קלה עם סיום הפריימריז לראשות ולוועידה, יציבות גם בחשיפה וגם ביחסי ההמרה של המותג "עבודה".
נקודה למחשבה לקראת מערכת הבחירות ומה יהיה המותג שיאפשר נצחון בבחירות.
בניתוח מחודש אוקטובר 2024, רשמנו בניתוח הניהול הכושל של מותג העבודה, כי "מתוך רצון למחוק את המותג הישן (העבודה) לטובת החדש (הדמוקרטיים), מתעלמים נבחרי העבודה והנהלתה מעשרות ומאות אלפי גולשים שעדין מחוברים למותג - ואם לא ברמה הערכית אלא ברמת חיפוש ואיתור מידע כאמצעי קשר, התפקדות, סניפים וכו'. במחי פעולה אחת חסרת מחשבה, כל אותם גולשים שהם גם מצביעים.ות פוטנציאלים לא מקבלים מענה, יחס ובהתאמה לא ידעו להתחבר למותג החדש. זוהי טעות של מתחילים בשיווק רשתי, שהיה מהווה עילת פיטורים וסילוק לעולם מהתחום".
למרות זאת, נראה כי המהלך המתוזמר למחיקת המותג נכשל - נקודה למחשבה להנהלת המפלגה לקראת מערכות הבחירות והצורך להשען על מותג "הדמוקרטים" שנראה שלא מתרומם, או לפחות לא מצליח לגבור על המותגים הותיקים (העבודה, מרצ).