עתירה לעצירת הבחירות לוועידה ה-11

Thank you for rating this article.

עתירה לעצירת הליך הבחירות לוועידה ה-11, על בסיס העובדה כי מטה יו״ר המפלגה, חשוף לכל פרטי הקשר של המצביעים מבצע המרצה וממליץ על מועמדים ספציפיים בעת ובעונה אחת, בניגוד למועמדים מהם נמנעה (גם בעקבות החלטת השופט) קבלת פנקסי הבוחרים עם פרטי הקשר מהווה יתרון פסול ואסור הפוגע בכשרות הבחירות ובהיותן דמוקרטיות. בהתחשב במידע החדש, אבקש לעדכן את ההחלטה ולעצור את הבחירות מיידית. כמו כן, לפעול מיידית למניעה טכנית של האפשרות לרמות את מערכת ההצבעה כפי שניתן לראות בסרטון.

בהמשך לעתירות שהוגשו בנושא "הליך בחירות פסול", ערעור על הליך הבחירות הפסול ;מעיקרו וכן ערעור החלטת הוועדה בדבר חלוקת פנקסי בוחרים למועמדים לוועידה ה-11.

לכבוד כב׳ השופט יעקב שמעוני, יו״ר וועדת הבחירות לוועידה ה-11

א.נ שלום רב,

הנדון: עתירה לעצירת הבחירות

1. בהמשך להחלטה שניתנה אתמול, מתברר היום, שהחששות לא היו בעלמא כפי שטענה המפלגה כך ניתן לראות כי בקישורים לאתר הרשמי של יאיר גולן נמצאות רשימות מומלצים מטעמו, אליהן ניתן להגיע בדיוק מאותו אתר מושא העתירה (https://www.hagush.org.il):
https://f.yairgolan.org.il/t/ket6AT4J4cus
- 2. מחוז דן
https://f.yairgolan.org.il/t/aH1E5bwZVXus - 3. מחוז ירושלים
https://f.yairgolan.org.il/t/i6ub3wJQQgus - 4. מחוז חיפה
https://f.yairgolan.org.il/t/fztYbXHGhcus - 5. מחוז שרון שומרון
6. כמו כן, פורסם סרטון המדגים כיצד ניתן לרמות את מערכת ההצבעה ולהצביע כמקשה אחת בסרטון הבא בקישור החלופי.
(קישור מקורי, הוסר https://www.loom.com/share/8294d5dd82514a108e2a829a4633ddea?sid=b958f551-0d3a-4114-9a65-a0dc448ac10d?sid=b958f551-0d3a-4114-9a65-a0dc448ac10d)
7. העובדה כי מטה יו״ר המפלגה, אשר חשוף לכל פרטי הקשר של המצביעים מבצע המרצה וממליץ על מועמדים ספציפיים בעת ובעונה אחת, בניגוד למועמדים מהם נמנעה (גם בעקבות החלטת השופט) קבלת פנקסי הבוחרים עם פרטי הקשר מהווה
יתרון פסול ואסור הפוגע בכשרות הבחירות ובהיותן דמוקרטיות.
8. בהתחשב במידע החדש, אבקש לעדכן את ההחלטה ולעצור את הבחירות מיידית.
9. כמו כן, לפעול מיידית למניעה טכנית של האפשרות לרמות את מערכת ההצבעה כפי שניתן לראות בסרטון שבסעיף 6.
10. יצוין כי קישור להצבעה התחיל ״להסתובב״ בקבוצות וואצאפ טרם נשלח במסרון לחברי מפלגה רבים (ביניהם אני) וגם הוא מעלה חשש כבד כי הופץ לקבוצות שונות טרם קיבלו אותו כל חברי המפלגה באופן שוויוני.

בברכה,
גל רייך

להורדה כקובץ pdf PDF

"צריך להיות אדם שכל הזמן פועל למשהו ואני אומר אתה תמיד גדול כגודל העניין שאתה משרת ואתה נהייה קטן אם אתה משרת רק את עצמך"
שמעון פרס, ראיון ב-YNET יולי 2005

הרשמה לעדכונים

יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי