איחוד כוחות למחנה הליברלי בבת-ים בהובלת מפלגת העבודה

Thank you for rating this article.

הישג, איחוד כוחות למחנה הליברלי בבת-ים בהובלת מפלגת העבודה וחברת המועצה פיאסצקי.

מפלגת העבודה בראשותי הודיעה על תמיכתה בקטי פיאסצקי, שהתפקדה למפלגת העבודה, בריצתה לראשות העיר בת ים וברשימתה למועצה העיר בת ים חופשית ודמוקרטית. ברשימה מורכבת מחברי מפלגת העבודה, מאנשי מחאה בולטים ונתמכת ע"י כל ארגוני המחאה.
העשור של קטי פיאסצקי בבת ים מדבר בעד עצמו. קטי כחברת מועצת העיר מובילה מאבקים שהם בליבת המחנה הדמוקרטי והליברלי בעיר בת ים ואני מאוד גאה על השותפות בין קטי לבין מפלגת העבודה.
ממשלת ההפיכה המשטרית מנהלת מערכה אדירה כדי להשתלט על הרשויות המקומיות ולהפוך את העיריות לזרוע המבצעת שלה בשירות הדיקטטורה – אסור לנו לאפשר לזה לקרות. אסור לנו להפקיר את החזית הזו. אני קוראת לכל שוחרות ושוחרי הדמוקרטיה והליברליות בעיר בת ים לתמוך בקטי בבחירות הקרובות. זו הדרך האפקטיבית ביותר לעצור את החושך וההקצנה ולקדם את הערכים שאנחנו מאמינות ומאמינים בהם - ערכי מגילת העצמאות.

הודעת קטי פסיאצקי: "משלבות כוחות! אנחנו הבטחנו לאחד את כל הכוחות הליברלים בעיר, וכשאנחנו מבטיחים אנחנו מקיימים.
מפלגת העבודה הודיעה על תמיכתה בריצה שלי לראשות העיר, וברשימה שלנו למועצה העיר: בת ים חופשית ודמוקרטית.
אני מודה למפלגת העבודה וליו״ר המפלגה מרב מיכאלי על התמיכה בי ועל הבעת האמון בדרך שאני מובילה בעיר. הצבעה לרשימת בת ים חופשית ודמוקרטית ולי לראשות העיר היא ההצבעה הליברלית היחידה.
אנחנו נפעל כדי להכניס עוד כוחות ליברלים למחנה שלנו, אנחנו נעשה שינוי אמיתי בעיר.
בבחירות הקרובות עושים את המהפך והופכים את בת ים לעיר ליברלית יותר, מתקדמת יותר, שיוויונית יותר, וחזקה יותר. הצטרפו אליי > https://batyamhofshit.co.il/" (מעמוד הפייסבוק).

===

הודעת דוברות מפלגת העבודה

"איזה קורבן מקריבים בהליכה להצביע? מי שלא מצביע הוא חסר אחריות. כל אלה ידעו אחר כך להצביע על חסרונות, הם שוכחים שזה תלוי בכל אחד מאיתנו"
ישראל חופש, הארץ 2008

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר 20 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי