העבודה כמפלגה ציונית לא תחזק את שלטון נתניהו ותגנה את התובע בהאג

Thank you for rating this article.

"פטריוטיות משמעה לתמוך במדינה שלך בכל עת ובממשלה שלך רק כשמגיע לה". מארק טוויין.

מפלגת העבודה היא מפלגה ציונית הנאבקת למען מדינת ישראל ובטחונה ונגד נתניהו ושלטונו המושחת וההרסני. מיד עם פרסומה, יצאה יו"ר מפלגת העבודה ח"כ מרב מיכאלי נגד ההצהרה השערורייתית והמסוכנת של התובע הפלילי בהאג.

לכן, מפלגת העבודה תמשיך להגן על מדינת ישראל, בכל זירה, ולא תשתתף בקמפיינים שנועדו לחזק את נתניהו ואת שלטונו. אנו מודים לנשיא ביידן על תמיכתו הבלתי מתפשרת במדינת ישראל ועמידתו האיתנה לצידנו גם היום.

זהו תפקידה של מפלגת העבודה כאופוזיציה במדינה דמוקרטית.

(הודעת מפלגת העבודה, טוויטר)

ח"כ אפרת רייטן: "הצהרת התובע של בית הדין הפלילי בהאג לכלול את ישראל בנשימה אחת עם ארגון החמאס כמבצעי פשעי מלחמה, היא תפיסה מעוותת והזויה של המציאות. בית הדין הבינלאומי עושה מעשה שלא יעשה כלפי כל ישראלי באשר הוא, ומכתים מדינה שלמה בפשעי מלחמה.מדינת ישראל אימצה את הדין הבינלאומי ופועלת על פי הקודים המוסריים שלו. על אף הביקורת הקשה מאוד שיש לי כלפי הממשלה והעומד בראשה, מדובר בהחלטה הרסנית ואיומה" (טוויטר)

ח"כ נעמה לזימי: "אין לי כל כוונה לחתום על הצהרה חסרת משמעות והשפעה שנועדה להיות כלי במשחק של ביבי לקבל לגיטימציה ולבצר את השלטון המושחת והגרוע שלו. זאת הדרך של ביבי לחמוק מהכרעות והחלטות מנהיגותיות ובמקום זה לייצר הצהרות ריקות ולהמשיך לפזר אויר חם ולא לפעול ממשית. החלטת בית הדין בעניין ישראל מבישה ועושה השוואה בלתי מתקבלת על הדעת שמכאיבה לכולנו, אך גם היא חלק מהכישלון המוחלט של ביבי והנהגתו. שיקח אחריות וילך" (טוויטר).

ח"כ גלעד קריב: "הבענו התנגדות לצווים בצורה ברורה.
כמו שאתם לא מגדירים מה זו ציונות ומה זה פטריוטיות ישראלית, אתם גם לא תכתיבו לנו איך להביע את דעתנו על הצווים. אתם מחמירים יום יום את מצבה הבינ״ל של ישראל. שרי הממשלה מספקים תחמושת למבקשי רעתנו בהתבטאויות בלתי נתפסות. אתם תוקפים ללא הרף את מערכת המשפט. אז עם כל הכבוד למכתבים של טופז לוק, אנחנו לא עובדים אצלכם, אלא אצל הציבור הישראלי ... מי שמבקש לשים את נתניהו וגלנט על אותו הכסא יחד עם סינוואר ודף ישאר בספרי ההיסטוריה כמחריב המשפט הבין לאומי וכעיוות מוסרי. ועם זאת, מדינה לא מנוהלת על ידי ציוצים על אנטישמיות וגינויים. מדיניות המריחה של נתניהו חדלה מקסמיה. היא מובילה את מדינת ישראל לצונאמי מדיני שיהיה קשה מאוד לשקם ולפגיעה של ממש בביטחון הלאומי. החבירה לימין הלאומני, הסירוב העקש להציג אופק מדיני, חוסר היכולת לרסן התבטאויות של שרים וחברי כנסת, הקרע ההולך ומעמיק עם מדינות המערב - כל הדברים האלה מסייעים למבקשי רעתה של מדינת ישראל. יש להאבק בכוונה להוצאת הצווים, אבל נתניהו איננו המנהיג המתאים לעשות זאת, כשם שהוא לא כשיר להוביל אף זירה משמעותית וגורלית. האיש כושל ומוביל אותנו לעוד ועוד כשלונות ואסונות. נתניהו - תתפטר" (טוויטר)

 

 

"... אין לפרולטוריון מה להפסיד מלבד כבליו יש לו עולם ומלואו להרוויח. פועלי כל העולם התאחדו!"
קארל מרקס, המניפסט הקומוניסטי

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר 20 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

מצב מפקד

חברי.ות מפלגה פעילים: כ-48,288
לנתונים המלאים | התפקדות

העבודה בסקרים

נכון לתאריך 24.6.24, העבודה-מרצ עם 11 מנדטים (N12), העבודה 5 ומרצ 4 מנדטים (מעריב)
למעקב סקרים

יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי