לזימי וקריב תומכים ביאיר גולן לראשות העבודה

Thank you for rating this article.

יאיר גולן: "התפקדתי למפלגת העבודה ואתמודד על הובלת המחנה".
נעמה לזימי: "האחריות לשינוי ותקווה היא עלינו ושלנו, יש לנו הזדמנות לאופק מדיני בטחוני, כלכלי חברתי. אופק לחיים עצמם. זה הזמן שלנו, של כולנו - הצטרפו ויחד ננצח".
גלעד קריב: "אנחנו שמחים להתייצב כאן היום לצידך ולהוביל יחד לאיחוד כוחות ולהנפת כל הדגלים של מפלגת העבודה - הדגל המדיני בטחוני, הדגל החברתי והדגל הדמוקרטי. בואו, הצטרפו, יצאנו לדרך".

ח"כ גלעד קריב (העבודה, 103FM): "הנושא הביטחוני, המדיני, עומד במרכז תשומת הלב. יאיר גולן מגיע עם הרבה ניסיון בתחום הזה. ההנהגה המשולשת הזו, של יאיר, שלי, ונעמה, זה בהחלט שילוב מנצח עבור השמאל הציוני".

נעמה לזימי (טוויטר): רק יחד. הצטרפו אלינו! אני שמחה להכריז היום על תמיכתי ביאיר גולן לראשות מפלגת העבודה. זהו יום של בשורה, תקווה ודרך משותפת. המחנה הדמוקרטי ליברלי חייב לאחד את כוחותיו בשביל להוביל בבחירות הבאות, כדי לרפא ולתקן עבור ישראל כולה. לדעתי, האדם הראוי לעשות זאת במפלגת העבודה הוא האלוף במילואים יאיר גולן. זהו צעד ראשון וחשוב ביצירת מפלגת שמאל ציוני מחודשת ורלוונטית, שתעסוק בסוגיות הבוערות ותרחיב את השורות. מפלגה כלכלית חברתית ומדינית בטחונית חזקה, שתוביל את המחנה הדמוקרטי. השאיפה והמחויבות לתיקון וריפוי צריכים להיות גם במעשים, חיבורים ויצירת תקווה מתוך שותפות ואמונה בדרך. כזה הוא המהלך המשותף הזה שנעשה מתוך אחריות לאומית והיסטורית. השינוי המיוחל עבור מדינת ישראל הוא עלינו. זה הרגע ליצור מחנה שיוכל להביא לאופק מדיני-בטחוני וכלכלי-חברתי אמיתי לישראל. היום אנחנו מתחילים לצעוד יחד בדרך הזו, הצטרפו אלינו".

"על מקורה של המסורת וההיסטוריה הלאומית כבסיס לדור הנוכחי לבנות, לשנות ולתקן. נזכור את נפילת העם היהודי ובית מקדשו פעמיים, פעם שניה בגלל שנאת חינם. נזכור - נשנה - נתקן"
ברל כצנלסון, "דבר" 1934

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר 20 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי