הבמה הרעיונית של מפלגת העבודה

מברוכ !!! ( ושלי ושאול מתחילים באותה אות. )

Thank you for rating this article.

כי גם שאול היה בטוח שהוא בסך הכל יצא לחפש את האתונות.

אבל זה היה בימים ש"להחליט שלא להחליט" בכל נושא היה בון טון.

וזה היה בימים שלפני שחצי מדינה התמלאה באוהלים, שהוכיחו שבמדינת ישראל יש לא רק המאכערים והקומבינאטורים הקרובים לצלחת אלא במדינת ישראל יש גם עם.

אכן שלי יחימוביץ הכריזה,- בעבר,- שאל לנו להשלות את עצמנו, שבסיבוב הקרוב מפלגת "העבודה" איננה עומדת להיות למפלגת השלטון,-

אבל זה היה בימים בהם עדיין כולנו חשבנו שאכן קברניט אשר כל עיסוקו וכל מומחיותו הם בלהעביר עוד יום ועוד יום בלי שאף אחד מנוסעי הספינה יתעורר

הוא כל מה שמדינת ישראל צריכה.

שלי טעתה. כמו שכולנו טעינו.

ממחאת האוהלים דרך אבו מאזן ועד טאיפ ארדואן,- פתאום אף אחד מנוסעיה של הספינה שוב איננו ישן, והים גועש ושורץ כרישים, וכולם מצפים שעכשיו לספינה יקום ויהיה קברניט. אמיתי.

ולכן הבחירות לראשות "העבודה" הן היום חד משמעית לא רק על ראשות מפלגת העבודה אלא חד משמעית הן בחירות על תפקיד ראש הממשלה הבא. ואם נראה לכם שעל כן דווקא בעת הזאת חובה שראש הממשלה הבא יהיה אחד אשר מצוייד באשכים,- אם אתם סבורים כי רק קיומם של אשכים ממשיים ופיזיים הוא ערובה לקיומם אצל אדם של תבונה, של נחישות, של ראייה מפוכחת, של חשיבה צלולה,- אפילו רק של אומץ,-  חישבו על האיש אשר מכהן בתפקיד ראש ממשלתנו היום.

על כן גם בשל ההכרח הקיומי לשנות מן היסוד את עולם הג'ונגל המבחיל שהביא לעולם את מחאת האוהלים,- גם בשל ההכרח להגיע באומץ ובתבונה לעולם מדיני הוגן ורציונאלי אשר בו לכל אחד מהלאומים השוכנים בישראל רבתי תהיה מדינה סוברינית משלו,- וגם בשל הצורך הדחוף לקיים יחסי חוץ עם העולם כולו מתוך שפיות ורציונאליות ושכל והגיון,- שלי יחימוביץ צריכה להיבחר היום לראשות המפלגה,- חד משמעית כדי ליטול לידיה,- דחוף,- את הגה הספינה המחשבת להישבר, שנקראת  מדינת ישראל.  

 

 

"לא יהיה נורא אם ניסע לגוש עציון באשרת תייר"
יצחק רבין, אחרי ביקור בגוש עציון במערכת הבחירות 1977

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי

הבהרה: זהו אינו אתר רשמי של מפלגת-העבודה | דוא"ל Info@labor.org.il | הצהרת נגישות | תנאי שימוש