הבמה הרעיונית של מפלגת העבודה

מסיים תפקידי כיושב-ראש מפלגת העבודה

Thank you for rating this article.

חברות וחברים יקרים,

הרצוגאני אסיים היום, לאחר שיוכרזו רשמית תוצאות הבחירות לראשות מפלגת העבודה, את תפקידי כיושב ראש המחנה הציוני ומפלגת העבודה. אין זה רגע קל עבורי אבל אני מכבד את הכרעת דין הבוחר.

אני מבקש להודות לכל חברות וחבריי המפלגה שהלכו איתי כברת דרך ארוכה ומשמעותית. ארבע שנים, בהן פעלתי להגנה על הדמוקרטיה הישראלית בין כותלי הכנסת ומחוצה לה ולמען מדינת ישראל, בטחונה, שלומה ורווחת אזרחיה.

אני גאה שהצלחתי להביא את המפלגה להישג הגדול ביותר שידעה מאז שנות רבין הגדולות, עם 24 מנדטים ו-800 אלף פתקי "אמת" בקלפי בבחירות האחרונות. כפסע מהחלפת שלטון הליכוד ונתניהו.

בתקופת כהונתי הבראתי את המפלגה מבחינה כלכלית עם סילוק כל חובותיה, הרחבתי את שורותיה והכנסתי אליה דם חדש לטובת חיזוקה והגעה לקהלים חדשים. למפלגה כיום עשרות אלפי חברות וחברים, מאות סניפים שפרוסים בכל הארץ ועשרות חוגים, והיא תוססת ומלאת פעילות. היא התשתית האמיתית לחלופה שלטונית.

הבאתי לכיכר רבין בהחלטה של רגע כ-70 אלף אזרחים בעצרת לזכרו של יצחק ז"ל, הפעלנו את תכנית "מעגלים מתרחבים" שקירבה את מפלגת העבודה אל אוכלוסיות שמעולם לא הגענו אליהם, יזמנו את תכנית "יום ביישוב" במסגרתה אנו מגיעים ליישובים שונים לאורכה ולרוחבה של הארץ והפעלנו את "תכנית הנבחרים" להכשרת דור העתיד של ההנהגה המוניציפלית בישראל מטעם מפלגת העבודה. יצאנו בקמפיין רחב נגד תקציב המדינה, נלחמנו בוועדות ובמליאת הכנסת וחברות וחבריי הכנסת בסיעתנו חוקקו עשרות חוקים למען אזרחיות ואזרחי מדינת ישראל.

זו הייתה זכות לעמוד בראשה של המפלגה הוותיקה והשורשית ביותר בתולדותיה של מדינת ישראל. זו שהקימה ובנתה את המדינה לבנה אחר לבנה ושבראשה עמדו מנהיגים מפוארים שחרטו על דגלם לשמור על מדינת ישראל יהודית ודמוקרטית לדורות.

אני מאמין בלב שלם ומתוך קריאה מפוכחת של המציאות, כי כדי להחליף את שלטון הליכוד ונתניהו יש לפעול להקמתו של גוש פוליטי מרכזי ציוני ומתון. בדיוק כפי שהיה עם הקמת "המערך" לפני למעלה מיובל שנים. אמשיך לפעול למען המטרה הזו וכמובן לשמור על השותפות עם "התנועה" בראשות ציפי לבני במסגרת המחנה הציוני, שהוא התשתית לאותו גוש פוליטי.

למרות הנסיבות המורכבות בלשון המעטה, אני מבקש להבהיר לכולכם כי אני נשאר חייל נאמן של המפלגה ומדינת ישראל ולא הולך לשום מקום. אני מאחל הצלחה ליושב הראש שייבחר ואעמוד לצדו כל העת למען מפלגת העבודה ועם ישראל.

בדצמבר 2016 נשאתי דברים לזכרו של שמעון פרס ז"ל בוועידת המפלגה, שם אמרתי – "למדתי משמעון פרס שהמסע הפוליטי הוא מסע רב תהפוכות ומי שלא יודע לקבל תקופות של שפל לעולם לא יזכה לראות את ניצחון הדרך והמחנה."

תודה רבה לעובדי מפלגת העבודה, למזכ״לים והמנכל״ים שעבדו לצידי, לחברי המוסדות, לאנשי הכספים, הייעוץ המשפטי, המנהלה והיועצים, לאנשי לשכתי ועוזריי הנאמנים. יבואו כולם על הברכה.

בחברות ובהוקרה רבה.

====

מעמוד הפייסבוק של ח"כ הרצוג

"ביטחוננו תלוי בשלום בין יהודים לערבים בארץ ישראל ובינינו לבין מדינות ערב ... ולשם כך מוצדק לשלם מחיר כבד"
ברל כצנלסון, 1938

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי

הבהרה: זהו אינו אתר רשמי של מפלגת-העבודה | דוא"ל Info@labor.org.il | הצהרת נגישות | תנאי שימוש