הבמה הרעיונית של מפלגת העבודה

קדימה לסיבוב השני

Thank you for rating this article.

טוב חברים וחברות שלי, אמנם ניצחתי הערב, הגעתי למקום הראשון בבחירות למזכ"ל המפלגה, אבל תצטרכו לסבול אותי עוד 10 ימים שלמים, כי הולכים לסיבוב שני. הסיבה היא שחסרו 6 קולות בלבד כדי שאגיע ל40% הדרושים ואנצח כבר בסיבוב הראשון.

יאיא פינקאני עדיין מלא התרגשות, אדרנלין, ובעיקר הכרת תודה ענקית מהתמיכה העצומה והסוחפת שלכם, ומהאהבה והנכונות שבה עשיתם את זה, בהתנדבות ובהתלהבות.
אני חושב שהעובדה שרק שישה קולות הפרידו בין ניצחון מלא כבר הערב ובין סיבוב שני, ממחישה עד כאב עד כמה כל קול חשוב, ועד כמה כל אחת ואחד מכם יכולים בעוד מאמץ קטן להפוך תוצאה על פיה. כתבו כבר את התאריך של הסיבוב הבא: 299 בינואר. אז בעשרת הימים הקרובים עוד תשמעו ממני, והרבה, ובואו יחד, בתנופה אדירה, נעשה את השינוי.

מודה מעומק הלב לכל מי שהצביעו בשבילי, לכל מי שנרתמו, וגם למי שלא הצביע עבורי. תזכרו שהדמוקרטיה היא ערך בפני עצמו, ובסך הכל ההתמודדות נעשתה בהגינות. אני רוצה להודות ליתר המתמודדים, לריצ'ארד פרס ולמיכל בירן, וכמובן גם לערן חרמוני ידידי שמולו אני עולה לסיבוב שני. בהצלחה לכולנו.

למי שמתעניין, הנה התוצאות הסופיות. 
השתתפו: 1757 צירי ועידה. לי הענקתם 696 קולות שזה 39.61 אחוזים.
שני ערן חרמוני עם 569 קולות, אחריו מיכל בירן עם 3222 קולות, אחריה ריצ'רד פרס עם 161 קולות ואחריו אייבי בנימין עם 6 קולות.

אז בואו אתי, ומי שרוצה לעזור כעת מוזמן להשאר לי הודעות כאן ובפרטי. אוהב אתכם.

=====

מעמוד הפייסבוק של יאיא פינק

"'היד הנעלמה' של אדם סמית איננה יכולה להאכיל פעוט, לחנכו ולדאוג לצרכיי היום יום שלו"
השופט אלכס שטיין, בג"ץ 12.1.22

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי

הבהרה: זהו אינו אתר רשמי של מפלגת-העבודה | דוא"ל Info@labor.org.il | הצהרת נגישות | תנאי שימוש