הבמה הרעיונית של מפלגת העבודה

נמשיך הלאה בכל הכח לחיזוק ביתנו ומפלגתנו

Thank you for rating this article.

ברכה, הבהרה, בקשה, והודעה:

hilik-barברכה: אני מברך את היו״ר הרצוג, ואת כולנו על שימת סוף לסאגה המורכבת והבעייתית של הימים האחרונים. היא הייתה לא פשוטה לכולנו, כולל לי.

הבהרה: אני גאה מאוד מאוד מאוד בעובדה שעל אף התנגדותי לאורך כל הדרך לכניסה לממשלה, בין אם בהופעותיי בתקשורת ובין אם בשיחות עם הרצוג ואחרים, גאה שלמרות זאת, גיביתי את הרצוג בניסיון שביקש לשיטתו לעשות מול ראש הממשלה ולהגיע להבנות. מותר לו. האמנתי לו, ועדיין מאמין, שלא היה מסכים לדבר או יעשה דבר שיפגע במפלגה, בערכיה ובשליחותה, אלא להיפך.

אני גאה לא פחות, שאת התנגדותי לכניסה לממשלה הן מול הרצוג והן בתקשורת, עשיתי באופן חברי והוגן. נהגתי כך בלב שלם ובלי למצמץ, כמזכ״ל מפלגה ובעיקר כחבר מפלגה שאכפת לו ממנה, מעתידה ומחוסנה הפנימי. אמשיך כך. תמיד.

בקשה: אני קורא לעומד בראשנו, לסיעתנו ולחברינו לאופוזיציה, להתאחד, ללמוד מטעויות העבר, ולפעול בכל כוחנו, י-ח-ד, על מנת להחליף את נתניהו ואת ממשלתו הכושלת והקיצונית (עכשיו עוד יותר), כפי שעשינו עד כה, ואף ביתר מרץ. זו חובתנו.

והודעה: לאלו, עיתונאים או חברים מתוך המחנה, שהתקשרו או כתבו לי וממש הסבירו שזה סותר, ושאי אפשר גם להתנגד לכניסה לממשלה וגם לעשות זאת באופן הוגן או תוך כדי הענקת מנדט ליו״ר לנסיון שביקש לעשות - אז זהו, שאני ממש לא מסכים. זה אפשרי. ועוד איך. ולא רק אפשרי, מומלץ. אני גאה שכך נהגתי, ואני מודיעכם שכך אמשיך לנהוג, בלי למצמץ, גם בעתיד, מול כל יו״ר מכהן אגב (הוכחתי זאת בעבר).

אני מכיר את הדי.אן.איי של המפלגה הזו ויודע כיצד עדיף לכולנו לנהוג. זה הרי הבית של כולנו. וזה אולי הדבר האחד והבודד שאפשר ללמוד כמעט מכל יריבנו הפוליטיים, בקואליציה ובאופוזיציה, בימין, במרכז או בשמאל. אצליהם זה תמיד קורה, אצלנו אף פעם לא.

ולבסוף, אני אוהב מאוד, ובעיקר מודה ומחבק מכל הלב, את המוני החברות והחברים, שחיזקו ומחזקים אותי לאורך כל הדרך, אם בהתנגדותי לכניסה, אם על האופן והדרך החברית שעשיתי זאת, ואם על הגיבוי שנתתי ליו״ר לניסיון שביקש לעשות, גם אם אישית לא התלהבתי מכך.

מכם חבריי מפלגתי היקרים אני שואב את הכח לפעול תמיד על פי צו מצפוני ותמיד למען המפלגה, ואני באמת מעריך את זה ואוהב אתכם על מי שאתם, ועל התמיכה האינסופית. זה מחמם את הלב.

תנו למבקרים שימשיכו לבקר, ולמספידי המפלגה שימשיכו להספיד (היינו שם, ועברנו אותם, בימים הכי קשים, אני זוכר את זה כמזכ״ל צעיר שקיבל מפלגה מתה). לא התרגשתי אז וממש ממש לא מתרגש היום.

נמשיך הלאה בכל הכח, וללא שום חשש. נמשיך לעבוד, תוך אמונה בדרכנו ותוך חיזוק ביתנו ומפלגתנו. המפלגה החשובה בהיסטוריה של המדינה ובע״ה גם בעתידה. עד למהפך. המדובר הרי בעתיד של כולנו.

זה אפשרי וזה בידינו. ערב מצוין.

======

מעמוד הפייסבוק של ח"כ בר

"עשבים שוטים, גדלים ליד שיבר מטפטף."
תומר פינס יור המשמרת הצעירה - 2019

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי

הבהרה: זהו אינו אתר רשמי של מפלגת-העבודה | דוא"ל Info@labor.org.il | הצהרת נגישות | תנאי שימוש