הבמה הרעיונית של מפלגת העבודה

עצומה לאימוץ המתווה המדיני של המזכ"ל ח"כ חיליק בר

Thank you for rating this article.

labor-org-il MK-Bar Israeli-New-Peaceאנו החתומות והחתומים מטה, פונים ליו"ר ולמזכ"ל המפלגה, ולסיעת העבודה בכנסת ומבקשים בזאת לקיים בוועידת המפלגה הקרובה הצבעה שמטרתה אימוץ המתווה המדיני של מזכ"ל המפלגה, ח"כ חיליק בר, כמתווה והמצע המדיני הרשמי של המפלגה לפתרון הסכסוך הישראלי-פלסטיני. (קישור לקריאת המתווה).

חתימה על העצומה

אנו מצויים לאחר שתי מערכות בחירות (!) בהן המפלגה החביאה את הדגל המדיני ויצאה לבחירות כלליות ללא מצע מדיני סדור וללא אמירה מדינית נוקבת. אין בכוונתנו לאפשר שזה יקרה שוב!

לא ייתכן שהמפלגה שהקימה את המדינה, מפלגתו של יצחק רבין ז"ל, תהיה מפלגה אשר אין לה מתווה מדיני ונשארת עמומה בנושאים המדיניים והביטחוניים הנוגעים לסלע קיומנו.

המתווה שהציג בכנסת מזכ"ל המפלגה, ח"כ חיליק בר, כיו"ר השדולה לפתרון הסכסוך, התקבל באהדה רבה בקרב מאות חברי מפלגה שהגיעו לאירוע, וכן זוכה להערכה בקרב רבים בארץ ובעולם, מימין, ממרכז ומשמאל, ותואר כמתווה שחודר שוב ללב הקונצנזוס הישראלי.

חתימה על העצומה

ח"כ חיליק בר הוא מהמנוסים והמעורבים ביותר במפלגה בנושא המדיני, ופעילותו הבינלאומית מביאה לנו המון כבוד והערכה, בארץ ובעולם. זה הזמן לבוא לציבור עם תכנית חדשה, נועזת ומקובלת המתאימה למציאות של 2015 - וכעת יש לנו תכנית כזו!

נודה לתמיכתכן ותמיכתכם בטופס זה!

"אני פוסע בעקבות בן־גוריון בעיניים עצומות אבל מדי פעם אני פוקח את עיני"
זלמן ארן

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2013 אוניברסיטת תל-אביב

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי

הבהרה: זהו אינו אתר רשמי של מפלגת-העבודה | דוא"ל Info@labor.org.il | הצהרת נגישות | תנאי שימוש