הבמה הרעיונית של מפלגת העבודה

איתן ברושי מספר 28 ברשימה

Thank you for rating this article.

בימים מכריעים אלו בהם הסיכוי להחליף את ממשלת הימין הוא אפשרי וחיוני אני, כיו"ר מחוז הקיבוצים במפלגת העבודה, מבקש את אמונכם וקולכם.

איתן ברושיהמדינה מצויה היום במשבר ערכי, חברתי, כלכלי ומדיני עמוק ביותר תוצאה של שנים רבות של שלטון הליכוד והעומד בראשה. שלטון זה ממוטט את הסולידאריות החברתית החיונית כול כך לקיומה של המדינה. כדי לנצח את הליכוד אנו זקוקים לנבחרת האיכותית ביותר שמפלגת העבודה יכולה להציג לציבור בבקשה מחדש את אמונו. אני מביא לנבחרת הזו חזון ויכולת עשייה מוכחת של שנים רבות.

במשך כול חיי הציונות הייתה החזון שהנחה אותי. החל משירותי כמפקד בסיירת גולני ועד לשורה של תפקידים כמו יו"ר ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, יו"ר החברה הכלכלית של עמק יזרעאל, מנכ"ל משרד המדע, התרבות והספורט, עוזר שר הביטחון להתיישבות וכיום מזכיר התנועה הקיבוצית ויו"ר מחוז הקיבוצים במפלגת העבודה. בתפקידים אלו תרמתי רבות לחוסנה הביטחוני, לפיתוחה של החברה והכלכלה של המדינה.

כך למשל, בעוד רבים מדברים על מצוקת הדיור אני כבר פועל בנידון. הכנתי תכנית ארצית לבניית 40,000 יחידות דיור לזוגות צעירים ולסטודנטים במחיר השווה לכול נפש ועל אדמות של ההתיישבות העובדת. מימוש תכנית זו תסייע לעשרות אלפי משפחות וצעירים ו להורדה משמעותית של מחירי הדיור המעיקים על כלל החברה הישראלית.

במשך שנים רבות התנועה הקיבוצית הייתה גורם מרכזי בעיצוב פני ההתיישבות והכלכלה בארץ וכך גם בזירה הפוליטית. בשנים האחרונות החיבור בין המפלגה להתיישבות נחלש. מרגע היבחרותי למזכיר התנועה הקיבוצית חידשתי וחיזקתי את המחויבות הקודמת כדי להשיב למפלגה עשרות אלפי מצביעים ויותר שאבדו לה עם השנים. כמועמד המפלגה אוכל לחזק עוד יותר את מחויבות חברות וחברי ההתיישבות העובדת למפלגה.

יחד עם זאת, חשוב לי להדגיש שאינני מתמודד רק כנציגה של התנועה הקיבוצית. בשנים האחרונות יצאה מפלגת העבודה, ממצבי משבר שונים ומגוונים, ואנו עומדים היום בפתחה של תקופת התחדשות, צמיחה וגידול. תחת הנהגה משותפת נעשים צעדים גדולים וחשובים כדי להחזיר את תנועת העבודה למקומה הנכון.

אחת המטרות הניצבות בפניי, ובפני המחנה הציוני היא שינוי מדיניות החוץ והביטחון של הליכוד, שעלולה להמיט אסון על המפעל הציוני. עלינו מוטלת החובה להירתם למאבק על דמותה של החברה הישראלית ועל היותה של מדינת ישראל מדינה דמוקרטית, שוויונית וציונית.

בחירה בי תסייע לניצחון במערכה החשובה ביותר- החלפת שלון הליכוד והימין.

"עם שאינו מכבד את עברו, ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל"
יגאל אלון, “מסך של חול”

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין 2016 - נלחמים בהסתה

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי

הבהרה: זהו אינו אתר רשמי של מפלגת-העבודה | דוא"ל Info@labor.org.il | הצהרת נגישות | תנאי שימוש