הבמה הרעיונית של מפלגת העבודה

נאום אראל מרגלית בועידת העבודה 2.8.2013

Thank you for rating this article.

הגעתי "לדבר על מישהו שפרץ לנו לתוך הבית, מישהו שגנב לנו מתוך הבית את הדבר היקר לנו ביותר. מישהו שהצליח לשטות בנו, לשקר לנו, ולקחת לנו את הנכס שבלעדיו לעולם לא נגיע לשלטון. יש אדם אחד שעבר את כל מעגלי האבטחה, שבר את כל הבטחות הנאמנות, פירק לנו את מה שבנינו במשך שנים, ומנע מאיתנו להוביל את מדינת ישראל. הוא לא עשה דבר בחייו חוץ מלהטיף לאחרים ולזלזל בהם. לא זרע דבר בחייו חוץ משנאה ופילוג. המאבק הבא שלנו הוא קודם כל ולפני הכל באיש הזה ששמו יאיר לפיד".

"האיש הזה, לפיד, שמתחזה לאיש רגיש והחבר של ריקי כהן מחדרה גנב לנו הרבה מצביעים. במקום להתמודד עם לפיד אנחנו מתמודדים עם תקנונים. במקום לקבל אנשים שהלכו וחזרו אנחנו נועלים את השערים. קיווינו שהפעם זה יראה אחרת. קיווינו זה יהיה משהו שונה".

"הצליח לקחת לנו מתחת לידיים את התומכים, את החברים, את הנאמנים. את התומכים והפעילים שיחזירו אותנו לשלטון אתם ואני צריכים לקחת קודם כל ממנו".

"שבתי צבי ישראלי מודרני. משיח שקר".

"להיות הווינרים של הפוליטיקה הישראלית. אנחנו ננצח רק אם נהיה יזמים ולא נגררים, אנחנו ננצח אם ניקח ליאיר לפיד את הקולות שהוא גנב מאיתנו, ואנחנו ננצח כי אנחנו רעבים לחזור לשלטון".

"ההצבעה שלנו היום היא לא על תקנון או על פרוצדורה, היא תכריע מי יוביל את המאבק מול יאיר לפיד, מי יוכל לעמוד מולו ולהכות בו, ולפגוע בו, ולשחוק אותו, לחשוף את הבלוף הזה".

"אנחנו לא רוצים מפלגה שתיכשל שוב. אנחנו לא רוצים מנהיגים שלא יודעים לנצח. נמאס לנו להיות הלוזרים של הפוליטיקה. ומי שמצביע עבור ההצעה שלך מחזק את יאיר לפיד".

"ביטחוננו תלוי בשלום בין יהודים לערבים בארץ ישראל ובינינו לבין מדינות ערב ... ולשם כך מוצדק לשלם מחיר כבד"
ברל כצנלסון, 1938

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי

הבהרה: זהו אינו אתר רשמי של מפלגת-העבודה | דוא"ל Info@labor.org.il | הצהרת נגישות | תנאי שימוש