הבמה הרעיונית של מפלגת העבודה

מכתב,- כי אני עובד, ולא אגיע.

Thank you for rating this article.

 

‏05/03/2010.

 

נכבדיי.

כחבר מרכז העבודה וכתומך נחרץ במר ברק משום שבמערך ההנהגה הנוכחי של המדינה אני רואה בו את היחיד שראוי להיקרא "המבוגר האחראי",-

אני רואה לעצמי כבוד בכך שהוזמנתי לכינוס של "הזרם המרכזי" של תנועת העבודה, בהשתתפות כבוד השר אהוד ברק וכבוד השר אבישי ברוורמן.

 

ואולם:

א,- מסתבר ששמחתי על מעבר המפלגה לבית ברל ( שבקרבת ביתי ) הייתה מוקדמת מדיי,- שהנה הכנס הנוכחי הוא בתל אביב,- ואני, הנאלץ לעבוד למחייתי ומשתכר אל צרור נקוב לא אוכל בשעה היעודה ואל המקום המיועד להגיע,-

וגם:

ב,- מקובלים עליי דברי של מר ברק ( והם מוקלטים ושמורים עימי ) כי "דרך העבודה" היא:  "כל מה שטוב למדינת ישראל",-

וכדי לשמוע שוב בדיוק את זאת,- עם שהדברים חכמים ועם שהם אמת לאמיתה,- אין לי באמת הכרח להפסיד זמן עבודה והוצאות הנסיעה ולהגיע אל המקום המחכים  ( אשר בעבר נוהל, אגב, והיטב, על ידי האלוף הטוב והערכי מר רחבעם זאבי ז"ל,- )

אל "מוזיאון ארץ ישראל". 

 

"כל מה שטוב למדינת ישראל". ואכן כך נכון.  אבל:

האם יש סיכוי שאשמע בכנס ברורות אם הצטברות כמעט כל נכסיה של המדינה בידיהם הפרטיות של קומץ מומחים לניהול נכסיהם שלהם היא בחזקת "מה שטוב למדינת ישראל" ?

האם יש סיכוי שאשמע בכנס ברורות אם המדיניות הכל כך נוחה לממשל על כל דרגותיו של מסירת עבודות לקבלנים במקום לטרוח ולנהל וגם להעסיק רק עובדים בעלי זכויות, היא גם כן בחזקת "מה שטוב למדינת ישראל" ?

האם השארה על כנו את המצב שלכאורה "מכרז תפור",- להוצאת עבודות או לשכירת מקבלי משכורות,- היא כמעט נורמה בישראל ובהחלט איננה מהווה פשע פלילי שעונשו עשרות שנות מאסר,- גם הוא בחזקת "מה שטוב למדינת ישראל" ?

וגם,- האם החלטה שלא להחליט בענייני ערביי ישראל,- החלטה שלא לקבוע כי אין מנוס אלא שתחולק הארץ לשתי מדינות לאום,- וכל בן לאום,- יהיה מקום מגוריו אשר יהיה,- יהיה בעל זכות הצבעה רק לפרלמנט של מדינת לאומו שלו,- האם הימנעות מכל החלטה בנושא זה ( מר ברק ענה לי פעם: "נחצה את הגשר כשנגיע אליו" ) גם היא בגדר "מה שטוב למדינת ישראל" ?

אם על כל אלה,- מהו בעצם,- בדיוק,- "מה שטוב למדינת ישראל:"  אכן תינתנה תשובות נחרצות בכינוס, אני מאמין כי התשובות הללו גם תגענה אליי. ואשר על כן אחסוך זו הפעם את מעט פרוטותיי, ולצערי לא אגיע אל הכנס אישית.

אך ליבי בהחלט יהיה שם. איתכם. וגם תקוותי העזה להחכים.

 

על כן בהצלחה לכם, יקיריי.

מפלגתי היחידה.

בהצלחה !!!

 

                                                   שלכם,  חבר המפלגה,

                                                                                       אריה גל,  כפר סבא.

 

"גוש אמונים היא סרטן לרקמה הדמוקרטית של מדינת ישראל. תופעה של גוף שלוקח את החוק לידיים. מעטים המקרים בתולדות היהדות, שחבורה פרועה שכזאת נוטלת לעצמה מנדט בשם שמים, ופורצת אל הרחובות בגסות רוח להטיל אימה וטרור. התביישתי שאנחנו יכולים להידרדר לשפל כזה"
יצחק רבין, פנקס שירות, 1976

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי

הבהרה: זהו אינו אתר רשמי של מפלגת-העבודה | דוא"ל Info@labor.org.il | הצהרת נגישות | תנאי שימוש