הזמנה: ועידת המשמרת הצעירה 8.7.11

Thank you for rating this article.

אנו רוצים לברך את החדשים שבכם על הצטרפותכם למפלגת העבודה! אנו שמחים על כי החלטתם להתפקד למפלגת העבודה, ובכך לנסות להשפיע על דמותה של הפוליטיקה הישראלית ולקדם את הערכים בהם אתם מאמינים בכלים שהמפלגה מאפשרת, והרי שהם רבים ומגוונים.

ביום שישי הקרוב בין השעות 9:30-14:30 תערך ועידת המשמרת הצעירה בסמינר הקיבוצים בתל אביב. הועידה תעסוק בנושא הפעילות הסוציאל-דמוקרטית בבמה המוניציפאלית. גם המועמדים לראשות המפלגה יגיעו, וכמובן הרבה אנשים טובים ואפילו בירה קרה.... מה עוד צריך?

המשמרת הצעירה של מפלגת העבודה כוללת את חברי המפלגה שגילם עד 35 (כולל). באופן הסטורי תפקידה של המשמרת הצעירה הוא להכשיר את דור ההנהגה הבא של המפלגה, לאתגר את המפלגה ולתבוע ממנה לדבוק בדרכה ובערכיה וכמובן לגייס פעילים ומצביעים כדי להגדיל את האפקטיביות של מפלגת העבודה כהתארגנות פוליטית  מרכזית בחברה הישראלית. בשנה האחרונה קיימה המשמרת הצעירה סמינרים רעיוניים, הובילה את המאבק נגד תופעת הפרטת ההוראה והעסקת "מורי קבלן", הקימה אוהל מחאה כנגד מדיניות ההפרטה והייבוש שהובילה לשריפה בכרמל (תמונות), השתתפה במאבק העובדים הסוציאליים ועוד.

כל זאת במקביל להתרחבות מאסיבית בפעילות המקומית. אל תאי הסטודנטים הותיקים שלנו "אופק" באוניברסיטה העברית ו"דור חדש" באוניברסיטת תל אביב, הצטרפו שישה תאי "אופק" חדשים- בחיפהבבאר שבעבסמינר הקיבוציםבבר אילןבתל חי ובטכניון. התרחבות נוספת מתוכננת לשנה הבאה.


למעוניינים לקבל עדכונים מהמשמרת נא להשיב במייל חוזר ל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

מקווים לראותכם בועידת המשמרת ובפעילותה!
"העבודה. מפלגה ציונית, סוציאל דמוקרטית, בית מוגדר וברור מאז 1968"
אפרת רייטן, טוויטר 11.7.22

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי