2013 הבחירות לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה

Thank you for rating this article.

הרינו מתכבדים להודיעכם כי ביום חמישי, י"ח בכסלו התשע"ד, 21.11.2013, יתקיימו הבחירות לבחירת יושב/ת ראש מפלגת העבודה ומועמדה לכהונת ראש הממשלה.

על מנת להקל עליכם לממש את זכותכם לבחור ולהשפיע, הגדלנו משמעותית את כמות אתרי הקלפי, ופרסנו 120 קלפיות מקרית שמונה שבצפון ועד אילת בדרום – ב-79 אתרי הצבעה (לעומת 68 אתרים בבחירות הפנימיות האחרונות) – כלומר העלנו בצורה ניכרת מאוד את יחס הקלפיות למצביעים והגדלנו את רוחב הפריסה הגיאוגרפית.

חשוב לדעת כי חברי המפלגה פזורים ב-1,032 יישובים ברחבי הארץ (בחלק ניכר מהיישובים חבר אחד או שניים), ולכן, מתוך אחריות כלכלית וציבורית, לא יכולנו להציב קלפי בכל יישוב ויישוב. עם זאת, כ-74% מהחברים יוכלו להצביע במקום מגוריהם או עד 5 ק"מ ממנו, 94% מהחברים במרחק של עד 15 ק"מ ו-99.2% מהחברים במרחק של עד 25 ק"מ. אנו בטוחים כי פריסת קלפיות רחבה זו, בשילוב עם שירותי ההסעות אשר תפעיל המפלגה מיישובים רבים – תאפשר לכם לממש את זכותכם בנוחות וללא כל טרחה.

כמו כן, על מנת שתוכלו לשלב את ההצבעה בשגרת היום-יום, החלטנו כי ניתן יהיה להצביע בכל אתר בארץ על פי בחירתכם, בלי צורך בהודעה מוקדמת ובלי קשר למקום מגוריכם.

לרשימת הקלפיות, כתובות ושעות פתיחה        לבדיקת זכאות       לתקנון הבחירות

בנוסף, על מנת להקל על החברים שביישובם אין קלפי, החלטנו להפעיל הסעות ממספר ישובים נוספים – פרטים יפורסמו בהמשך.

ההצבעה היא חשאית וסודית ולאיש לא תהיה אפשרות לדעת כיצד הצבעתם. ועדת הבחירות מפעילה אמצעים רבים ובהם חוקרים, מאבטחים וסדרנים אשר נשכרו על מנת להבטיח ולשמור מכל משמר על טוהר הבחירות, חופש ההצבעה, העדר לחצים מכל סוג שהוא בעת ההצבעה, וכדי לאפשר לכל חבר מפלגה להצביע על פי השקפת עולמו וצו מצפונו. 

בדומה לבחירות המקדימות לחברי הכנסת בנובמבר אשתקד, עם סיום ההצבעה, תערך ספירה מרכזית וארצית, תוך שמירת חשאיותן המוחלטת של ההצבעות, והתוצאות שתפורסמנה תהיינה ארציות בלבד.

במידה ואף אחד מהמועמדים לא יקבל לפחות 40% מן הקולות הכשרים, ייערכו בחירות חוזרות ("סיבוב שני") ביום ג', כ"ג בכסלו התשע"ד, 26.11.2013 – במידת הצורך, נפרסם את שעות ההצבעה ורשימת האתרים באתר המפלגה.

אנו קוראים לכל החברים והחברות לפעול על פי צו מצפונם ועל פי החלטתם החופשית, לממש את זכותם הדמוקרטית, לצאת, להצביע ולהשפיע על דרכה של מפלגת העבודה, באמצעות בחירת המועמד/ת המתאים/המתאימה ביותר.

נשמח להשיב על כל שאלה בטלפון: 03-7283606.

----------------------------------------------------

פורסם באתר המפלגה, יש לחזור להתעדכן בשינויים.

"התורה ניתנה לישראל, ולא ישראל — לתורה; בלי ישראל אין תורה, בלי ישראל אין מדינה, ואהבת ישראל קודמת לכל"
דוד בן-גוריון, 17.10.1950

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין 1922-1995

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי