החייאת הועדות הרעיוניות וחידוש פעילותן

Thank you for rating this article.

אנחנו מצויים בעיצומה של תקופת התחדשות ורענון במפלגת העבודה.

במהלך שלושת החודשים האחרונים הפעלנו את מוסדות המפלגה, שהיו כמעט מושבתים עד כה, במרץ חסר תקדים, כינסנו את לשכת המפלגה כ-5 פעמים, החזרנו לפעילות את הועדה לענייני מפלגה, והבאנו לכינוס מוצלח ביותר של ועידת המפלגה, אשר התכנסה ב-27 במרץ בהרצליה לאחר כמעט 3 שנים בהן לא התכנסה. בועידה נכחו למעלה מ-1,000 חברות וחברים, צעירים וותיקים, פנים חדשות ורעננות, פנים מהעבר, ובעיקר הייתה בה הרבה רוח טובה של התחדשות ומאבק משותף לשיקום המפלגה. לאחרונה גם נפתח אתר אינטרנט ידידותי ומעודכן לאחר שנים רבות בהן לא היה אתר מוסדר למפלגה, ובכלל, נדמה כי כולנו עולים על מסלול חדש של שיתוף, הידברות, רענון וחידוש הדיון והפעילות.

כחלק ממאמצים אלו, ובהמשך להבטחה שלי עם כניסתי לתפקיד מזכ"ל המפלגה, החלטנו לחדש ולהחיות את הפעילות הכה חשובה וכה נדרשת של הועדות הרעיוניות של מפלגת העבודה. הכוונה היא כי ועדות אלו יפעלו ויעמלו על חידוש, גיבוש וחידוד המסרים הערכיים והאידיאולוגיים של המפלגה, עד כי אלו יגובשו בסופו של הליך לניירות עמדה של המפלגה בנושאים הערכיים והרעיוניים השונים. בכוונתנו לסכם פעילות זו בכינוס ועידת מפלגה רעיונית גדולה ומעמיקה אשר תסכם את כלל המסרים לכדי מצע רעיוני-ערכי מגובש, חד וברור.

בקשתי מכם   במכתבי זה מתחלקת לשלושה חלקים:

1. להציע רעיונות לנושאים/שמות של ועדות (דוגמא: ועדה חברתית-כלכלית, ועדה מדינית-ביטחונית, ועדת דת ומדינה, ועדת איכות סביבה, ועדת חינוך וכו'). כל נושא לועדה אשר יהיו מספיק חברים שיבקשו ליטול בו חלק יתגבש לכדי ועדה פעילה.

2. הציעו עצמכם כחברים בועדה זו או אחרת בה ברצונכם/ן ליטול חלק פעיל.

3. הציעו עצמכם (לאלו שחפצים בכך) לשמש כמרכזי אחת הועדות.

חשוב לי לציין כי ההרשמה לחברות בועדה, ובוודאי אלו שיבקשו לרכז ועדה, תטמון בחובה מחויבות אמיתית להשתתף בדיון.

הצעות לנושאי ועדות, לשמש כחבר/רכז ועדה וכל הצעה בנושא יש להעביר אל עוזרתי לין דרור, למייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. או לפקס: 7883516-09 לא יאוחר מיום ג' 26 אפריל 2011 (לאחר חג הפסח).

בהזדמנות זו אאחל לכולכם/ן בשמי, בשם מטה מפלגת העבודה ועובדיה, בשם יו"ר המפלגה, ובשם חברי סיעתנו בכנסת – חג פסח שמח לכם ולכל בני ביתכם! חג זה המסמל יציאה מעבדות לחירות משקף יותר מכל את ההליכים העוברים בימים אלו על המפלגה ועל יציאתנו כולנו לדרך חדשה של חירות, עבודה משותפת וצעידה קשה במדבר לעבר ארץ זבת חלב ודבש, הלוא היא חזרתה של מפלגתנו החשובה למקום הטבעי לה בהנהגת העם והמדינה.

בציפייה כנה לתחילת עבודה ערכית ורעיונית פורייה!

"העבודה. מפלגה ציונית, סוציאל דמוקרטית, בית מוגדר וברור מאז 1968"
אפרת רייטן, טוויטר 11.7.22

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2013 אוניברסיטת תל-אביב

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי