איתן כבל נבחר ליו"ר ועדת הכלכלה בכנסת ה20

Thank you for rating this article.

כבל יחימוביץ'חבר הכנסת איתן כבל, נבחר על-ידי סיעת המחנה-הציוני בכנסת (המורכבת מסיעת מפלגת העבודה וסיעת התנועה) לעמוד בראשות ועדת הכלכלה - בעד כבל הצביעו בהצבעה חשאית 13 ח"כים ובעד יחימוביץ- 8 ח"כים.

יו"ר המפלגה יצחק הרצוג ברך את החברים, "אני שמח על תהליך בחירות נקי וקצר שהתקיים בסיעה. חברתי שלי יחימוביץ' היא בלי ספק מהמנהיגות החזקות והחשובות בסיעתנו ובכנסת כולה. מעמדה הבכיר בראש הרשימה יאפשר לנו להמשיך ולהוביל בשותפות חזקה לטובת אזרחי ישראל. לחברי איתן כבל אני מודה על שנשא על גבו את ניהול הסיעה וריכוז האופוזיציה בכנסת האחרונה ומאחל לו הצלחה גדולה בהובלת וועדת הכלכלה מול תוכניותיה הרעות והמסוכנות של ממשלת נתניהו".

איתן כבל הוסיף, "אני מודה לשלי שנתנה קרב אמיתי וחברי. היא יכלה למלא את תפקיד יו"ר ועדת הכלכלה לא פחות טוב ממני. זו פוליטיקה. במקרה הזה אני שמח ניצחתי" וגם רשם בעמוד הפייסבוק שלו "תודה מעומק הלב לחברותיי וחבריי בסיעת המחנה הציוני, שהאמינו בי ותמכו בי לתפקיד יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת. שמחתי להיות המנצח, מה שמעמיד בפניי אחריות גדולה ביותר בוועדה, שהיום יותר מכל ועדה בכנסת, יונחו לפיתחה הרפורמות הגדולות של המשק. היה זה מאבק דמוקרטי מהמעלה הראשונה וזו הזדמנות עבורי לברך את חברתי, שלי יחימוביץ, על מאבק עיקש אך חברי. הוכחנו שהתמודדות איננה בהכרח דבר רע ויכול שמעז יצא מתוק" (איתן כבל, פייסבוק).

ושלי יחימוביץ' השיבה בברכה, "... איתן כבל ניצח אותי בבחירות שהיו בתוך הסיעה לראשות ועדת כלכלה. מאוד רציתי את הועדה החשובה הזאת, ויכולתי לעשות בה דברים ממש טובים, אבל איתן הוא פרלמנטר מוכשר ואני בטוחה שינהל אותה באופן מעולה. בפוליטיקה הרבה יותר כיף לנצח ... אבל לפעמים יש הפסדים. אלה כללי המשחק. בהצלחה איתן!" (שלי בפייסבוק).

"איזה קורבן מקריבים בהליכה להצביע? מי שלא מצביע הוא חסר אחריות. כל אלה ידעו אחר כך להצביע על חסרונות, הם שוכחים שזה תלוי בכל אחד מאיתנו"
ישראל חופש, הארץ 2008

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2014 C

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי