בעבודה לא מחכים לתוצאות הפריימריז בקדימה

Thank you for rating this article.

מהיום קמפיין אינטרנט: "גם אני עזבתי את קדימה, לעבודה".

מפלגת העבודה יוצאת בקמפיין להעברת מצביעי קדימה לעבודה. הקמפיין מתעד עד כה בסרטונים מתפקדים של קדימה שביטלו לאחרונה חברותם והתפקדו לעבודה, אולם הוא יתייחס בהמשך לכלל המצביעים, לאו דווקא מתפקדים. כותרתו: "גם אני עזבתי את קדימה, לעבודה".

הקמפיין מורכב מקטעי וידאו של מתפקדים מכל רחבי הארץ המסבירים את המהלך שעשו. המסרים המועברים בו הם חיוביים ומדגישים את יתרונותיה של מפלגת העבודה בראשות שלי יחימוביץ'. לדף הנחיתה שבו ממוקמים הסרטונים, יוכלו הגולשים להוסיף עצמאית סרטונים משלהם.

הנה סירטונים לדוגמא, לשימושכם, הקליקו לצפיה:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LrDnnXN5R8M

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ymeWMUlrqME

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uDjB1yh6IR0

קמפיין האינטרנט הנעשה בלא עלות כספית מיועד בעיקר לצעירים, אך גם הותיקים מטופלים במסלול שונה. החל מהשבוע נפרסים ותיקי העבודה בפרלנטים של ימי שישי ובארועי גמלאים כדי להחזיר את בני גילם שעזבו לפני שש שנים לקדימה – לחזור הביתה.

בימים אלה המפלגה נערכת גם לועידה אידיאולוגית רבת משתתפים, שתתקיים על פני יום שלם סביב שולחנות דיון ועל בסיס דיוניה יתקיים המצע. לקראת הועידה, אתר אינטראקטיבי חדש הועלה לאוויר, לצורך דיונים מקדימים והרשמה לשולחנות הדיון.

עופר קורנפלד, ראש המטה של יו"ר מפלגת העבודה: "מאז בחירתה של שלי עברה לעבודה כמות לא מעטה של מנדטים מקדימה. אנו מזהים בפריימריס בקדימה, בלא קשר לתוצאותיהם, הזדמנות להעביר אלינו מצביעים חדשים אשר קל להם יותר מבעבר להזדהות עם העבודה בראשות שלי, גם ערכית, גם סנטימנטלית, וגם משום שהם מזהים בעבודה כעת את המפלגה הגדולה והמובילה בגוש, המהווה אלטרנטיבה לשלטון נתניהו. התנופה של מפלגת העבודה מתבטאת גם בסקרים אך בעיקר בתסיסה ובעשייה בשטח. עשרות ועידות אידיאולוגיות מתקיימות תחת כל עץ רענן, ומטות מתנדבים הוקמו בכל הארץ, והם מהווים תשתית ארגונית יוצאת מן הכלל לבחירות הקרובות".

לדף הנחיתה באינטרנט "גם אני עזבתי את קדימה, לעבודה" ולאתר המיוחד שהוקם לקראת הועידה האידיאולוגית הכנסו לכאן.

לפרטים נוספים: סביון מדליון, דוברת יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ', ומפלגת העבודה, 052-7959255

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LrDnnXN5R8M
"אנחנו הבית של כל יהודי בעולם אנחנו המקלט אנחנו גם האחריות"
יצחק רבין, מתוך נאום בקונגרס הציוני בירושלים (ה-3 בפברואר 1992)

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - לא נשכח

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי