נחתם הסכם סופי בין סיעת העבודה לסיעת 'עוגן' בהסתדרות

Thank you for rating this article.

הנהלת סיעת העבודה בהסתדרות חתמה אמש על הסכם עם סיעת 'עוגן' בהתאם להחלטת ועידת המפלגה. בין השאר הוחלט על הקמת מטה משותף שיפעל להצלחת הסיעה המשותפת.

חברי הנהלת סיעת העבודה בהסתדרות, פיני קבלו - היו"ר, חנה בן-דוד- יו"ר סיעת העבודה בנעמת, גדעון בן-ישראל-יו"ר סיעת הגימלאים, שמוליק מזרחי וחיליק בר מזכ"ל המפלגה, התכנסו אמש (6.3) בבית הנבחרים במשרדו של שלמה אביטן יו"ר בינה ומיופה הכח מטעם סיעת 'עוגן' , לחתימה על ההסכם הקואליציוני שקיבל את אישור ועידת המפלגה. בפגישה הגיעו הצדדים להבנות ולהסכמות בדבר שיתוף הפעולה בין 'סיעת העבודה' ל'סיעת עוגן'. הוחלט על הקמת מטה משותף שיפעל להצלחת הסיעה המשותפת וניצחונו של עופר עיני בבחירות ליו"ר ההסתדרות.

עם תום הבחירות לצירי הועידה במרחבים, שיתקיימו ב-13.3, יוגשו רשימות הנבחרים להסתדרות לשם שילובם ברשימת 'עוגן' וב-22.3, תוגש הרשימה המשותפת לוועדת הבחירות המרכזית של ההסתדרות.

לדברי פיני קבלו-יו"ר הסיעה, "נפעל במלוא המרץ להצלחת הסיעה המשותפת. מבחינתנו במקום הראשון בסדר העדיפויות ניצבים העובדים. עופר, פעל רבות במהלך כהונתו למען העובדים. אני סמוך ובטוח שעם בחירתו בשנית הוא ימשיך ויקדם את מטרות העובדים וועדי העובדים. היום, עם החתימה על ההסכם, יצאנו לדרך חדשה, דרך של עשייה ושיתוף פעולה, דרך שהוכיחה את עצמה בעבר ותוכיח גם בעתיד.

"גוש אמונים היא סרטן לרקמה הדמוקרטית של מדינת ישראל. תופעה של גוף שלוקח את החוק לידיים. מעטים המקרים בתולדות היהדות, שחבורה פרועה שכזאת נוטלת לעצמה מנדט בשם שמים, ופורצת אל הרחובות בגסות רוח להטיל אימה וטרור. התביישתי שאנחנו יכולים להידרדר לשפל כזה"
יצחק רבין, פנקס שירות, 1976

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי