זאת העבודה שלנו

Thank you for rating this article.
שלום לכן\ם,

מפלגת העבודה עברה כברת דרך ברבעון האחרון, ויצאה לדרך חדשה. 

בחודשים הראשונים מאז בחירתי לתפקיד המזכ"ל ע"י ועידת המפלגה, עמדו לנגד עיני שתי מטרות מקצועיות עיקריות: 

ערן חרמוני

1. האחת, התעוררות מפלגתית בשטח ויצירת פעילות אופוזיציונית בשדה הציבורי כחיזוק לזו המובלת על ידי חברי הכנסת שלנו במישור הפרלמנטרי;

2. והנוספת - קיום הליך בחירות דמוקרטיות לראשות המפלגה, בהתאם לחוקת המפלגה ולמהות הדמוקרטית שלנו, אשר אנחנו כל כך גאים בה והיא שונה ממרבית המפלגות בישראל.

אין ספק כי הדמוקרטיה היא בנשמת אפה של מפלגת העבודה וכמזכ"ל המפלגה אני רואה חובה גדולה להיות לאוזן ולפה עבור כלל חברי המפלגה, להגן ולשמור על אופיה הדמוקרטי, האיזונים הקיימים בה ותפקידם המהותי של המוסדות השונים, נבחריה, פעיליה וחבריה.  

בתום רבעון פורה, עמוס ותוסס פעילות, אני יכול להביט לאחור ולומר שעמדנו במטרות אלו בכבוד והצלחה רבה - הצלחה שנזקפת לכלל עובדי מטה המפלגה והצוותים המקצועיים. 

כאמור, בחודשים האחרונים קיימה המפלגה שלל אירועים ופעילויות אשר תרמו כולם להחדרת רוח רעננה לפעילות הסניפים, הגופים הארציים והחוגים שלנו. 

אני שמח מאד להציג בפניכם את דו"ח הפעילות של לשכת המזכ"ל לרבעון האחרון תחת הכותרת: "זאת העבודה שלנו".

בדו"ח הפעילות ריכזתי עבורכם את האירועים החשובים והמרכזיים שהתקיימו בחודשים האחרונים במפלגה.

קצרה היריעה מלהכיל את כלל הפעילות המפלגתית,  אך אנו פועלים לכך כי אף אירוע, קטן כגדול, לא יהיה נסתר מעיני הציבור ויזכה לחשיפה ברשתות החברתיות ובאתר המפלגה. 

זה הוא דגש חשוב מאד שאנו מעניקים לו את תשומת הלב במטרה לחשוף את הציבור הרחב לפעילות הענפה והעשירה שלנו. 

מפלגת העבודה חיה, תוססת וחוזרת היום לקדמת המפה הפוליטית, ונמצאת במומנטום משמעותי תוך שהיא מציבה אלטרנטיבה של ממש לשלטון הימין. 

ברבעון הנוכחי, אנחנו ממשיכים בעשייה, הפעם במטרה להרחיב את מעגל החברים והמתפקדים, להגדיל את נפח הפעילות במפלגה על מנת שהיא תהווה בית לכל הישראלים, וכן אנו כבר עמלים על הכנת התשתית לבחירות הכלליות והמוניציפאליות. 

בעניין זה אציין כי בחודשים האחרונים אני עמל על מהפיכה ארגונית ותפישתית משמעותית אשר מביאה את המפלגה להשקיעה משאבים ארגוניים ותקציביים משמעותיים בהיערכות לבחירות הכלליות לכנסת, ולשם ניצחון בהן.

נמשיך לעבוד בשבילכם ולדווח גם בגיליון הבא - כי זאת העבודה שלנו!

=== 

נשלח במקור לחברי המפלגה

"אבל העיקר הוא העם. תחיית העם קודמת לגאולת הארץ. אנחנו מעמידים את הכל על העם"
א.ד. גורדון, עם אדם

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2014 C

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי