תמיכת סניף מפלגת העבודה ברמת-השרון במועמדות שירה אבין לראשות העיר

Thank you for rating this article.

לכבוד יו"ר מפלגת העבודה
ח"כ יצחק הרצוג

הנדון: תמיכת סניף מפלגת העבודה ברמת-השרון במועמדות שירה אבין לראשות העיר

א.נ.

הריני לעדכן בשם מועצת סניף מפלגת העבודה ברמת-השרון, על החלטתנו לתמוך במועמדות חברת המפלגה וראשת העיר בפועל הגב' שירה-אבין לראשות העיר בבחירות המיוחדות שיתקיימו בתאריך 12.1.2016.

החלטת מועצת הסניף, התקבלה בנסיבות הבאות,

בעקבות הודעת מר יצחק רוכברגר' ראש העיר היוצא על פרישתו, הוחלט על בחירות מיוחדת לראשות העיר רמת-השרון אשר יערכו בתאריך 12.1.2016.

מפאת קוצר הזמן הוחלט על ביצוע הצבעה טלפונית-שמית בקרב חברי מועצת הסניף לבחירת מועמד לתפקיד, ברצוני לציין כי התנהלות רגילה של חיפוש מועמדים ובחירות בסניף לא התקיימו, כפי שכבר צוין מכיוון שראש העיר מר יצחק רוכברגר פרש, החבר אלמוג אדונסקי שהיה מוצב שלישי ברשימת המפלגה הלך לעבוד תמורת שכר אצל מועמדת יריבה, תוך שהוא מוותר על האופציה להתמודד.

החבר גיא קלנר שהיה שני ברשימה וכיהן כחבר מועצה פעיל, שתי קדנציות, החליט גם הוא להצטרף לאותה מועמדת ולא הגיש את מועמדותו לראשות העיר מטעם מפלגת העבודה.

ביום 7.12.2015 התקיים מפגש של חברי המפלגה ברמת השרון, שני החברים בחרו לא להופיע למפגש. החברה שירה אבין הגיע למפגש ודיברה לפני החברים.

בהתייעצות מוקדמת עם מזכ"ל המפלגה הומלץ על הצבעה טלפונית מחוסר מקום וזמן.

מהלך ההצבעה הטלפונית,

  1. ההצבעה התקיימה מהערב של ה14.12.2015 ועד צוהרי 15.12.2015.
  2. בוצעו שיחות טלפון וניסיון התקשרות ל37 חברי מועצת הסניף.
  3. מתוכם, עם 6 לא נוצר קשר.
  4. תמכו במועמדותה של שירה 26 חברי מועצת סניף.
  5. התנגדו למועמדותה של שירה 4 חברי מועצת סניף שרובם קשורים למועמדת השניה.
  6. חבר אחד נמנע.

לסיכום מועמדותה של שירה אבין אושררה ברוב קולות חברי מועצת הסניף, כמועמדת המפלגה לראשות העיר רמת השרון נוכח הרוב המכריע, הוכרז על תוצאות ההצבעה ופרסומן.

אודה להתגייסות וסיוע מוסדות המפלגה בפרק הזמן הקצר שנותר לטובת מערכת בחירות חשובה זו ברמת השרון.

בכבוד רב,

אביעם גפני
מזכיר סניף המפלגה ברמת השרון
054-4590647

דע:

לשכת מפלגת העבודה

מזכל המפלגה

מנכל המפלגה

יור הועדה המוניציפאלית

חברי מועצת סניף רמת-השרון

למידע נוסף על שירה אבין, תמיכה וסיוע - הכנסו לאתר או עשו לייק בפייסבוק - שירה אבין, בחשבון טוויטר - שירה אבין וגם בעמוד גוגל - שירה אבין

"העבודה הראשונה העומדת עתה לפני האנושות היא עבודה של חינוך עצמי חינוך מתוך עצם החיים מתוך עצם עבודת החיים חינוך בחיים של יצירה על ידי חיים של יצירה .... יסוד החינוך הזה איננו הכרת הזכות כי אם הכרת האחריות ... האחריות והיצירה הן מותר האדמה מיתר בעלי החיים. ליצור ודע רק האדם ורק האדם יודע את טעם היצירה את שמחת היצירה ואת אורה העליון. וכן רק האדם המכיר והמשיג את איחודו המוחלט עם החיים והעולם מכיר ומשיג את אחריותו לכל החיים והעולם ... עצם רגש האחריות ... מעמידה את החיים האנושיים על יסוד של יצירה ושל חירות עליונה"
א.ד. גורדון, האדם והטבע עמוד 313-314

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי