קריאה למתנדבים וסיוע בבחירות לראשות העיר

Thank you for rating this article.

חברים,

סניף מפלגת העבודה ברמת-השרון הצביע ובחר לתמוך בשירה אבין בבחירות המיוחדות לראשות העיר שיערכו בתאריך 12.1.2016 (ראו הודעה פה).

מוסדות המפלגה כמזכ"ל חיליק בר, יו"ר הועדה המוניציפאלית סיימון אלפסי ויו"ר המפלגה יצחק (בוז'י) הרצוג הצטרפו ובירכו גם הם על החלטה זו ומטה המפלגה מתגייס לסייע לסניף בפעילות לקראת הבחירות (וזאת במסגרת מגבלות החוק).

labor-org-il shira-avin-banner

אנו קוראים לחברים ולתומכי המפלגה בעיר ובכלל להתגייס ולסייע בבחירתה של שירה אבין - חברת מפלגה ותיקה - ובפרט שהיות ויום הבחירות אינו יום שבתון. תוכלו לסייע במספר דרכים -

  1. התנדבות לפעילות במטה הבחירות - סיוע בטלפונים לאיתור תומכים, עמידה עם שלטים בצמתים, ישיבה בוועדות קלפי וכו'.
  2. תליית שלט מרפסת (או גדר) בביתכם.
  3. קיום חוג בית לשכנים ותושבים לפגישה עם שירה אבין.
  4. התנדבות להסעות ביום הבחירות של חברים הצריכים סיוע.
  5. דרכי התנדבות אחרות וגיוס תרומות.

לשם כך, ניתן לייצור קשר עם מזכיר הסניף אביעם גפני בטלפון 054-4590647 או בדואר-אלקטרוני This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

כמו כן, אנו קוראים לחברים להתגייס ולהעלות תרומה כספית למועמדת עצמה שהצהירה כי תסרב לקבל תרומות מבעלי עניין בעיר וזאת במסגרת מגבלות החוק. שהרי כידוע לכם, מועמדים אחרים התלויים בבעלי עניין, קבלנים ובעלי הון פועלים בעיר תוך שפיכת כספים בלתי מרוסנת ודרכנו לא דרכם ולכן ההתגייסות והסיוע בתרומה קטנה כמוהה כהצהרת החברים על אופיה של רמת השרון!

shira-avin 2013to2015shira-avin poll 101215

בהנהגתה השקולה של שירה אבין, הגיעה העיר להישגים בשנתיים האחרונות וזאת כנגד העדר שיתוף פעולה ממי שכעת בחרו להתמודד מולה. שירה, עם ניסיון של 10 שנים כחברת מועצת עיר ו2 שנים כראשת העיר בפועל מציגה יושרה ומנהיגות משתפת ונגישה לציבור שלא ידענו בעיר שנים רבות.

רמת השרון, בזכות עבודתה הקשה והמסורה היא מהערים המובילות במדינה בתחומי הניהול, הפיתוח, החינוך והתרבות. כראשת עיר בפועל הובילה אבין את המאבק נגד הקרקע המזוהמת בתע"ש, הבניה הגבוהה במערב העיר, קידמה פתרון בעיות התחבורה במחלף מורשה (יציאה למשאיות והתחלת עבודות על המחלף החדש), הייתה נגישה לחקלאים בעיר ופעלה נמרצות להתחדשות רחוב סוקולוב ואוסישקין.

אבין, כמי שמחויבת לתושבים, אף התחייבה כי בתום שתי קדנציות, תפנה את כסאה ובכך תאפשר הזרמת דם חדש למערכת ותמנע התנוונות שלטונית והשתלטות אינטרסים זרים של ממון, קבלנים ובעלי עניין שנהגו בעבר לפקוד את מסדרונות העירייה.

בבחירות הקרבות עלינו להבטיח כי רמת השרון תמשיך לשגשג ומפלגת העבודה תמשיך להיות מובילה וחזקה בעיר שלנו. את זה נוכל לעשות בעזרתך, בעזרת מאות חברי המפלגה בעיר, בני משפחותיהם ואלפי מצביעי מפלגת העבודה בישוב.

אתם גם מוזמנים לעשות לייק לעמוד הפייסבוק של אבין www.facebook.com/shiraavin או לעקוב בטוויטר www.twitter.com/ShiraAvin ובגוגל+ plus.google.com/u/0/103378528366842964279 וכן לבקר באתר שלה פה www.שירהאבין.com.

בברכת חברים,

סניף רמת-השרון, מפלגת העבודה

"עוני זה לא רק לחם. זה מושג רחב. מי שתופש את בעיית העוני כבעיית לחם הוא צר אופקים. עוני הוא בתרבות בחינוך בתעסוקה. עוני הוא בסולידריות ובעוצמה פנימית"
עמיר פרץ

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - לא נשכח

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי