עת לצאת - מס' 4 / יש פרטנר !!!

Thank you for rating this article.

שנה טובה ומבורכת. יש פרטנר !!!...שנה טובה.

מזה עשור הולעטו אוזננו מהמנטרה ש"אין פרטנר", אין עם מי להתדיין, אין עם מי לקדם שלום. "אין פרטנר" זה, שיתק תהליך השלום ושלח את מפלגת העבודה להתייבש במדבריות רחוקים. "אין פרטנר" היה לקול השופר שעיקם את דרכיה של מפלגת העבודה לימין בתקווה להתנחל במישורי הלב היהודי הימני. זרענו ימניות וקצרנו שיבולים דקות ושדופות קדים. המפלגה מתרוקנת מתומכיה וממתפקדיה.

עת לצאת !

משאת נפש של העם, ושל המפלגה, להתהלך לאור השמש, ברחבי הארץ, לא בצל פיגועים מכים בטף, נער וזקן. קרוב לשנתיים יצאנו מהצל אך, באור השמש, שבילי השלום לא התגלו. שנתיים אנו בממשלה ומאחז אחד לא נמוג. שנתיים בממשלה והקולות הבוקעים ממנה הם קולות הבהלה של ליברמן וישי. קול העבודה הוא קול דממה. הטו אוזן.

עת לצאת !! עת לצאת !!

יש פרטנר. מי שגילה את אמריקה הוא ביבי. "או ביבי או טיבי". בזמן שהמפלגה הזדנבה בנחלות הימין, הליכוד כבש המרכז, השמאל ואפילו הסמאל. ואיה העבודה? מברברת שלום ותוקעת בשופרות מעל כל גבעה רמה ומתחת לכל עץ רענן ש"אין פרטנר", שהמקום בו אנו חיים מסוכן הוא, שיש להיזהר משלום של פזיזים, שיש להתקדם עקב בצד אגודל בכל מו"מ. במקום ריצה למרחקים קצרים המפלגה מזדחלת במרוץ מרתון. למטרה היא תגיע חסרת נשימה ומפלגות צולעות, נכות שהלכו על קביים במשך דור, תיגענה ביעד הרבה לפני שציוץ ממפלגת העבודה יישמע.

עת לצאת !! ! עת לצאת !!! עת לצאת !!!

למפלגה יש חוקה חדשה, חוקה ששיתקה כל קול וכל דיון, חוקה שחנקה הדמוקרטיה המפלגתית, המונעת מכל מוסד להתכנס או להחליט, חוקה שאינה מאפשרת בירור וגיבוש אלטרנטיביות, חוקה הפוסלת כל "דעת חברים", חוקה שהעמידה הנהגה מפולגת ומסוכסכת, חוקה של עריצות דמוקרטית.  מה הפלא ש"אין פרטנר" כי לפי החוקה הנוכחית אין פרטנר לשום דבר. מזל שאבו מאזן אינו מחויב לחוקה זו.

עת לצאת !!!! עת לצאת !!!! עת לצאת !!!! עת לצאת !!!!

טרפוד שכר מינימום הזכרנו? גירוש ילדים הזכרנו? אפליה עדתית הזכרנו? ביזוי בית המשפט הזכרנו? בושת היועץ המשפטי הזכרנו? הליכה בצל מאורות הדור, ליברמן וישי, הזכרנו? כן הזכרנו... זה מה שנשאר לעשות, להזכיר, עד כי אנו בעצמנו נישאר זכר.

עת לצאת !!!!! עת לצאת !!!! עת לצאת !!!!! עת לצאת !!!!! עת לצאת !!!!!

רפאל בן שושן (חבר לשכה) / מאיר ליאני (חבר מרכז) / עזי נגר (חבר מרכז) מיכאל בן חמו(חבר לשכה)

"התורה ניתנה לישראל, ולא ישראל — לתורה; בלי ישראל אין תורה, בלי ישראל אין מדינה, ואהבת ישראל קודמת לכל"
דוד בן-גוריון, 17.10.1950

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - סניף מודיעין לא שוכח 2010

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי