קריאה לוועידות העבודה ומרצ לאיחוד מידי בשמאל

Thank you for rating this article.

עכשיו באות - אנחנו השמאל.

מתוך הבנה שהכח שלנו צריך לבוא לידי ביטוי גם במישור הפוליטי, החלטנו להתחיל לעבוד - לעזור לייצר ולעצב את הבית הפוליטי שלנו - שמאל ישראלי. אם כמונו, גם אתם/ן רוצים/ות מפלגת שמאל מאוחדת וחזקה - הצטרפו אלינו.

שלב ראשון - קריאה אל וועידת מפלגת העבודה שמתכנסת עוד שבועיים, כדי שיתקבלו בה החלטות שיקדמו איחוד מיידי בשמאל. בהמשך נפעל יחד בכדי להבריא ולחזק את השמאל ואת ישראל.

אנחנו קוראים/ות להקמת מפלגת שמאל ישראלית מאוחדת, שתבטא את קולנו ואת הערכים שלנו, תתרגם לכוח פוליטי את רוח המחאה הענקית, ותיתן לנו תקווה.
יאיר גולן וגלעד קריב: כבר הכרזתם על מטרתכם לאחד את השמאל- הקימו מייד צוות איחוד, פעלו בכל הכוח לגייס עוד ועוד פעילות, תומכים, מתפקדות ומצביעים. אנחנו איתכם ועם כל מי שיוביל מהלך לאיחוד.
מפלגת העבודה- מתמודדים, חברי הנהלה וחברי וועידה: התחילו כבר היום להוביל שינויים מרחיקי לכת במפלגה שיאפשרו התחדשות אמיתית של המפלגה, כדי שתוכל להוות העוגן לשמאל ולהפוך למפלגת שמאל מאוחדת.
מפלגת מרצ - חברי ועידה, פעילי המפלגה והנהגתה: רכזו כוחותיכם לטובת בניית המפלגה המאוחדת. חבל על הזמן.

אנחנו השמאל! אסור לחזור על טעויות העבר - באנו להתחיל לעבוד!

לחתימה ולהצטרפות לקריאה: www.hagush.org.il
להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ https://chat.whatsapp.com/D9FmoaRDlnnJab6suRWVmH

בוקר טוב, מזמינה את כל מי שמחשיב עצמו שמאל ומעוניין ליצור מנוף לחץ על הפוליטיקאים שלנו להתאחד - לחתום על הקריאה ולהצטרף לקבוצת הווטאספ לעדכונים. אסור להיות שאננים ולסמוך עליהם שיתאחדו מעצמם, וכמובן שאסור להגיע לבחירות המתקרבות כשאנחנו חלשים ומפוצלים.
מוזמנים לשתף את ההודעה בכל קבוצה רלוונטית 🙏🏻