ההצבעה היא קודם כל פרסונאלית

Thank you for rating this article.

אריה גליסלחו לי כל בכירי מפלגת העבודה,- את חלקם אני מאד מעריך,- אך מעולם לא שמעתי חשיבה צלולה המתבטאת בדיבור רהוט וחד ואמין ונוגע, כפי ששמעתי הערב בשיחתו עימנו של חה"כ מר חיליק בר. ואין לי גם צל של ספק כי ממש כך יחוש כל מי שיימצא בשיחה למולו, גם אם לא יהיה אותו אדם כלל חבר מפלגת "העבודה", ואפילו אם לא יהיה, בבואו אל השיחה, אפילו קרוב לכך.

כי הרוב המוחלט של הקהל הגדול עד לשמח שהתכנס בביתם של וורדה וממה שיינפיין, הבהיר בכאב שההצבעה בבחירות הכלליות היא בראש ובראשונה ( בראש ובראשונה !!! ) פרסונאלית. הדרך הכלכלית של "העבודה" בהחלט היא הדרך המקובלת על רוב הציבור, אך האם, שואל את עצמו האזרח מן השורה, האם האדם שייבחר הוא דמות שתדע באמת, וגם בזמנים קשים, לאחוז הייטב בהגה?

את התשובה לכך, באשר לשני הראשים הנוכחיים של "המחנה הציוני" קיבלנו בבהירות מלאה ומוחלטת בבחירות שהיו.

ושלי יחימוביץ היא דמות קסומה. ואין בציבור גם אחד ( למעט הטייקונים ומלחכי פנכתם... ) שלא ירצה שהיא תהיה זו שתנהל כאן את הקטע הכלכלי,-  אבל האם, שואל את עצמו האזרח מן השורה,- האם בידיה נוכל להפקיד גם את החוץ ? ואת הביטחון?  והרי כבר הרצנו לבחירות,- הבחירות האחרונות ! -  הרי כבר הרצנו גוף ולו שני ראשים. לא ככה ? רק שהראשים המסויימים שהרצנו היו הראשים ה(מאד !!!) לא נכונים.

לכן חה"כ מר חיליק בר צריך,- חייב,- להתמודד על ראשות המפלגה בפריימריס הקרובים.

וכמובן גם שלי.

ועל שניהם כאחד להכריז,- מראש,- כי מי משניהם שייבחר,- אם יהיה זה אחד משניהם,- ייקח את השני כשותף מלא להנהגה. שלי תהיה על הכלכלה והחברה והתחבורה והבריאות והחינוך,- חיליק בר על כל השאר.

וכן.

בהחלט שווה לצרף גם "גנרל". מצולק קרבות או לפחות בעל חזות של ארנולד שוורצנאגר או צ'אק נוריס,- לגבי אשכנזי בהחלט יש את המראה המתאים,- שכל מערכת הבחירות כולה יאמר רק,- שוב ושוב ושוב ושוב,- רק את המשפט הנכון האחד: "סרן נתניהו מבטיח לכם ביטחון ? ממני תקבלו ביטחון פי אלף !!!".

בבקשה, אדוני חה"כ מר חיליק בר. בבקשה התמודד על הראשות. אני אצביע לשלי. רבים מאד,- כל אלה ש( והם רבים מאד גם במפלגתנו ! ) ש"החיים עצמם" חשובים להם אף יותר מתכולת המקרר,- יצביעו לך.

ומפלגה שבראשה שניים,- שעל כן משדרת בצדק אמינות אמיתית גם בקטע הכלכלי וגם בקטע של יצירת ברית אמת עם כל מדינות ערב המתונות נגד האיסלאם הקיצוני המאיים גם עליהן, בלי לוותר אף כהוא זה על ביטחון שלם ומלא ואמיתי וחסר פשרות לעם ישראל,-  היא המפלגה שבבחירות הבאות תקבל מהעם,- ובענק,- את המנדט להנהיג.

"התנ"ך הוא המנדט שלנו. התנך שנכתב על ידינו בשפתנו העברית ובארץ הזאת עצמה הוא־הוא המנדט שלנו"
דוד בן גוריון, מתוך עדותו בוועדת פיל 1937

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי