שאני אבחר בכם שוב? למה???

Thank you for rating this article.

אתם, חברי הכנסת, אתם שולחים לי מכתבים והזמנות לשוב ולבחור בכם, ואני עומד ומשתאה מעזות המצח שלכם.

חי נפשי. פשוט משתאה.

***

כי הנה במוצ"ש חזרתי ממפגש בגבעת עמל. מהאוהל המוגן מפני הגשם בניילונים אשר בו מתגוררות חמש משפחות. תימנים שנשלחו על ידי הממשלה בשנת 1947 "להתיישב על אדמות של אף אחד". נשלחו להתיישב. "על אדמות של אף אחד". כמו הקיבוצים, כמו המתנחלים. רק שפתאום,- איכשהו,- מעשה כשפים,- פתאום,- פתאום ה"אדמות של אף אחד" הנה הן שייכות פתאום לטייקונים. לטייקונים. טייקונים שבזמן ההוא עדיין אפילו לא נולדו.

ואישרו להם, לטייקונים, שהאדמה פתאום היא שלהם, לבנות במיתחם "ג'מוסין" ארבע מאות יחידות דיור, בתנאי שיפצו בדירה תמורת דירה את 150 המשפחות שגרות שם. כמו בכל פינוי בינוי. כתוב. אבל מאז השטח החליף עוד ידיים ועוד ידיים ועבר מטייקון לטייקון והממשל גם הוא עבר מטמורפוזות ועסקנים הפכו לכרישי נדל"ן וכעת אישור הבנייה הוא לא לארבע מאות יחידות דיור אלא, תחזיקו חזק, ל 1500, ( !!! ) אבל בישראל "החדשה", "הנכונה", מה פתאום לתת דירה תמורת דירה ? למה לתת כשאפשר, בחיבוקו של הממשל, לא לתת ? את התושבים ואת ילדיהם שנולדו וגדלו שם הם מכנים היום "פולשים",- למה מה, הם קיבוצניקים ? מה הם, מתנחלים ? יש מאחוריהם איזה כוח פוליטי ? כולה תימנים. ופשוט באים עם שחר וזורקים אותם מהבית בכוח, עם יס"מ, פשוט לרחוב.

לכל הרוחות!!! אתם, חברי הכנסת, בשביל מה אתם בכנסת?

כדי לרווח את ההעכוז המלכותי שלכם בכורסאות עור הצבי, או כדי שבכל פעם שיש ניגוד אינטרסים בין אצולת ההון והשחיתות והפשע לבין האזרח הקטן אתם תתייצבו דה פקטו חד משמעית בצד של ההון ושל השחיתות ושל הפשע ?

לכל הרוחות !!!

ואחרי שחזרתי מגבעת עמל היה לי מייל מאליסיה. אם אני יכול להיות בתל אביב בצהריים של למחרת. יום ראשון. הודעתי לה בצער שלא. אף שאני בן שישים ותשע, גיל שבו לכל הדעות צריך כבר לנוח, הנה עם כל החסכונות של פנסיה וקיצבת זיקנה והכל ביחד ועדיין, בגילי, עדיין שלושה ימים בשבוע אני יוצא ועובד. בטיפול בקשישים. ( נכון מבדח ? מטפל בקשישים כשבכיסי תעודת אזרח וותיק ? ) כי אין מנוס. כדי להגיע למינימום סביר, שיאפשר לשרוד.

אליסיה.

זו אליסיה מקבוצת "בנקים לא מעל החוק". היא, אליסיה, היא הקבוצה, בעצם. נאבקת כלביאה עיקשת ודעתנית ונחושה בהפקרות המוחלטת והפושעת ב"תעשיית גביית החובות", שהתפתחה במדינה אכולת החמדנות הזאת, כאשר אלף מאכרים מצאו לעצמם מכרה זהב והם פושטים כעופות טרף טורפי פגרים על כל מי שתש כוחו והוא מפגר ולו כהוא זה אחרי העדר, ובנבזות ובתאוות בצע שאין להן שיעור הם הופכים במחי יד חוב אמיתי של עשרה שקלים לחוב מנופח ובל ייאמן של לא פעם גם אלף, פי מאה !!! ובחדווה גדולה, ובחמדנות אינסופית, ובתמיכתו המגחכת והמחבקת ( אותם !!!) של המימשל...

לכל הרוחות.

לעזאזל !!! חובות צריך להחזיר. בהחלט. ( אלא אם כן אתה טייקון... ) אבל תעשייה נבזית של טורפי פגרים הופכת חוב של עשרה שקלים לחוב גדול פי מאה !!! ואתם, הנציגים שלנו, שלנו !!! אתם מרשים !!! ואנשים מאבדים את בתיהם. ואנשים מתאבדים, ולכם, לעזאזל, זה עובר ליד האוזן !!!

לכל הרוחות !!! אתם, חברי הכנסת, בשביל מה אתם בכנסת?

כדי לרווח את ההעכוז המלכותי שלכם בכורסאות עור הצבי, או כדי שבכל פעם שיש ניגוד אינטרסים בין אצולת ההון והשחיתות והפשע לבין האזרח הקטן אתם תתיצבו דה פקטו חד משמעית בצד של ההון ושל השחיתות ושל הפשע ?

והיום הייתי בבית הדין לעבודה. משפט של מורן גינוסר, לשעבר עובד בחברת חשמל, שפוטר לאחר שלדבריו חשף שם שחיתויות בעשרות מיליוני שקלים. הכרתי אותו במפגשים השבועיים בלובי של משרד מבקר המדינה, בעניין חושף שחיתויות אחר, רפי רותם. זה, קצין החקירות לשעבר ברשות המיסים, עטור תעודות הוקרה, שטוען, וארבעה עשר מעמיתיו דאז טוענים יחד עימו, שצמרת רשות המיסים מושחתת, משתפת פעולה עם עולם ההון הגדול ועם עולם הפשע, והמדינה מפסידה בשל כך עשרות מיליארדים ( !!! ) בכל שנה ,-

איפה אתם ? חברי הכנסת ? אלה שבהם אני בחרתי על הטיקט של "לוחמים בשחיתות"?

ולא. אני לא מתכוון שתעשו חוקים שיעזרו עוד דווקא למושחתים. כמו למשל לקבוע בחוק שמעכשיו אפילו הברזה מהעבודה תיקרא בשם "שחיתות", וכך ליצור אוקיינוס אדיר של תלונות ולהקטין את הסיכוי של בני הזונות האמיתיים, אלה שגונבים מהציבור, מכולנו, עשרות ומאות מיליוני שקלים, להיתפש, לכמעט אפס...

לכל הרוחות !!! הנה עכשיו, כשאתם בעזות מצח מצמררת, עזות מצח שאין לה אח ורע, אתם באים ומבקשים שוב את האמון שלי, אני שואל בזוועה:

אתם, בשביל מה אתם בכנסת?

רק כדי לרווח את ההעכוז המלכותי שלכם בכורסאות עור הצבי, או כדי שבכל אחת מאלפי הפעמים שיש ניגוד אינטרסים בין אצולת ההון והשחיתות והפשע לבין האזרח הקטן, הזריקה לרחוב של אנשי גבעת עמל, ניפוח חובותיו של האזרח הקטן על ידי תעשיית ענק של טורפי פגרים לפי מאה מגודלם המקורי, ההתעלמות המוחלטת של כל רשויות אכיפת החוק מההוכחות שבידי חושפי השחיתויות על פשעים כלכליים של מיליארדים,-

האם אתם רוצים להיכנס שוב לכנסת כדי ששוב בכל אחת מאלפי הפעמים שיש ניגוד אינטרסים מובהק בין האינטרסים של אצולת ההון והשחיתות והפשע לבין צרכיו של האזרח הקטן, אתם תמשיכו להתייצב דה פקטו לכאורה חד משמעית ובבירור בצד של ההון הגדול ושל השחיתות ושל הנבזות ושל העושק ושל הפשע?

"לציונות הגעתי מתוך יהדות; לסוציאליזם הגעתי מתוך הגינות"
זלמן ארן

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2013 אוניברסיטת תל-אביב

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי