נרקסיסט חסר תקנה

Thank you for rating this article.

המעשה האנטי חברתי הבולט ביותר בכל תקופת כהונתו של מר י. בןחמו הוא פיטוריו הנבזיים של האיש הכי יקר בעירייה, מר דני הרוש.

בשנותיו הרבות בעירייה לא נשמעה בדל של תלונה על התנהלותו ופעילותו של דני להפך, תושבים לא חסכו תשבחות על עזרתו.לכן כנראה שדני שגה כאשר עזר למי שהוא שי.בןחמו לא אהב. מאז שהתגרש "איבד ראש העירייה מר י.בןחמו את הצפון". כנראה שיחס טוב שהעניק דני לגרושת בן חמו כהרגלו, העלה לבוס את הסעיף.

קשה לכמת את עוצמת המחדל שעשה י.בן חמו כאשר חנך את היכל התרבות העירוני–לא ברור כמה יהיה החשבון הסופי- ספון העץ, כאשר המקום הוא מלכודת מוות למבוגרים ונכים.קשה להבין איך נתנו המומחים לנגישות, לכיבויי אש ותכנון, היתר הפעלה.

מר י. בןחמו האמון על משנתו "נעשה ונשמע" רוקח עם יועציו פעולות שהם בדרך כלל לא מתויגות "כמנהל תקין".  מוציא אותן לציבור בתשואות, קובע עובדות בשטח, שומע וקולט את ההתנגדויות כדיי למסמס אותם ולממש את שיגיונותיו. הניסיון להוסיף דירות לפרויקט 34 הדירות שהוגרלו,בזמן שהוגשו התנגדויות להוספת 9 דירות לבניין.הם הוכחה נוספת להונאת התושבים החדשים שעוברים לגור במה שהוצהר בראשיי חוצות כ"שכונות ירוקות" ולא היא....

פיטורים או בריחת עובדים. כאשר זכו בן חמו וחברו יוניאן והחלו לנהל את העירייה הייתה להם רשימה של עובדים לפיטורים . ההבדל בין יוניאן ובן חמו היה בהגיון העיסקי של יוניאן שהבין שעובדים טובים מביאים תועלת למערכת וצריך לשמרם. הדוגמה היא הגב' דבורה הררי שהפכה את האגף שלה לתפארת בניהול.  מר יוניאן ניכשל בהצלחה הגדולה שלו בניהול וגיבוש קבוצת הנהנים מרכוש התושבים בעיר ומצא עצמו מחוץ לעירייה עם מצנח זהב ופה סגור.  זאת הייתה תחילת שורת עזיבות של עובדים רבים וטובים או כאילה שסר חימם בעיניי הבוס, בעל הפרעת אישיות נרקיסיסטית המתאפיינת בעיסוק מוגזם של הסובל ממנה בעצמו וביכולותיו והעדר יכולת ליצר אמפתיה.

בעזרת האוכלים מידיו הוא מרשה לעצמו ככל העולה על רוחו בלי כל נקיפות מצפון.

על עוצמת חוסר הבטחון של מר בןחמו תעיד העובדה שהוא נתן הוראה לחסום את הכתובת האינטרנטית של כל עובדי העירייה ומפעל המים, מקבלת דף המידע שאני שולח כל שבוע לאלפים.

     המצע שלי קצר עם פחות פרטים תמונות והסברים , פתיחתכם את לינק "השרוןפוסט"  תשלים לכם רקע ומידע של הרגע האחרון, למשל יש עוד עוזבים את העירייה.

"איזה קורבן מקריבים בהליכה להצביע? מי שלא מצביע הוא חסר אחריות. כל אלה ידעו אחר כך להצביע על חסרונות, הם שוכחים שזה תלוי בכל אחד מאיתנו"
ישראל חופש, הארץ 2008

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2014 C

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי