תקציב 2007-לאן נעלמה הבושה???

Thank you for rating this article.

ושוב דופקים את העובדים‚ שוב מתאכזרים לשכבות החלשות ושוב מקצצים בשירותים הציבוריים‚ ואני שואלת עד מתי נשתוק???!!!

רק כדי להבין את הפערים‚הביטו בעוגה שמעל וראו מה עוללו הפוליטיקאים המושחתים שלנו מתחת לאפינו בשנים האחרונות עבור אדוניהם המורמים מעם (האלפיונים‚ המאיונים והעשירונים העליונים).

להלן רשימת ההקלות הרבות שניתנו לאזרחים קשי-היום והמאותגרים כלכלית או בשמם היותר מוכר‚ בעלי ההון: 

1. הורדת מס על חברות ותאגידים -משנת 1985 נכנסה ישראל ל`תוכנית ייצוב כלכלית` מבית מדרשו של נציג הבנק העולמי דאז‚ סטנלי פישר‚ לימים משנה לרוה"מ (כמה מפתיע?) ולימים נגיד בנק ישראל(כבר לא מצחיק!). בעקבות התוכנית הורד המס אותו צריכים לשלם תאגידים וחברות‚ הוא מ-61% אז‚ בהדרגה בכל כמה שנים ל-35% היום ועד2010 ירד המס ל-25%! 

2. בדיחת המס על נאמנויות - הנאמנויות הן הכלי העיקרי של האלפיון העליון (ששולטים במשק הישראלי) לבריחה מתשלום מס. כך העשירים מפקידים את נכסיהם בחו"ל‚ בחשבון שהניהול שלו נמסר לגורם חיצוני-הנאמן‚ וכך לכאורה רווחיהם פטורים ממס. רפורמת המס של נתניהו אמורה הייתה לסתום פרצה זו ולחייב רווחי נאמנויות במס. אולם‚ הקיסרים העשירים יצאו לקרב כדי לבטל את הגזירה. וכידוע‚ ממשלות ישראל קשובות הרבה יותר לבעלי ההון מאשר למקבלי קצבאות ואכן יושמה פשרה לפיה יחויבו במס רק רווחי נאמנות שמי שיצר אותה ומי שנהנהממנה הם תושבי ישראל בלבד. פשרה כזו היא בעצם לעג לרש משום שרוב המיליונים נמסריםלנאמנים בחו"ל והמיליארדרים נשארו פטורים ממס.

3. הורדת דמי הביטוח הלאומי שצריכים לשלם המעסיקים- הורד מ-15.6% ב-86` עד לרמה של 5.4%!   

4. מס המעסיקים - היה 7% ב-86` וכיוםהוא נעלם (עדיין מחפשים אחריו). ובכל זאת קואופרטיבים ומלכר"ים- הם עדיין מחויבים לשלם מס זה.

5. השתתפות המעסיק במס בריאות - נעלם ב-96` (כל היודע דבר...).

6. הרפורמה במס ההכנסה - הרפורמ ההידועה שהייתה אמורה להיטיב עם פשוטי העם דווקא הוסיפה 8% להכנסה הפנויה (מהשנשאר ביד לאחר המסים)  של העשירון העליון ו-0% להכנסה הפנויה של שליש מהשכירים ברמות שכר נמוכות.

7. הורדת מס על מכוניות (בעיקר מכוניות יוקרה)- ועוד מתנה קטנה לעשירים לקינוח‚ הפחתת המס על מכוניות ב-25% (יוזמה שלאולמרט).

הפחתות מסים אלו גרמו לאובדן מצטבר של מאות מיליארדי שקלים שנשארו בידי בעלי ההון‚ רק כדי להבין את משמעות המספרים הללו‚ תקציבהמדינה הוא 233 מיליארד ש"ח.

 אז‚ כנסת נכבדה‚ שרים‚ יועצים ומקבליהחלטות יקרים‚

 לפני שתתחיל המהפכה הנכם מוזמנים למשוך את הצעת התקציב המעוותת והשפלה שלכם ולבצע בה שינויים יסודיים.

די לחזירות!

די לתאוות הבצע על גב החלשים‚ להעלות אתהמס על ההון ולתקן את כל מה שקולקל במכוון בעשור האחרון. ואם אתם דואגים כי הקיסרים הנכבדים יברחו עם הונם אזי הטילו את המס על עיזבון ומסי מכס גבוהים!!!
"במרכזה של ההיסטוריה העברית עומד דבר הגשמת הציונות במלוא היקפה ותוכנה ... במרכזה של ההיסטוריה האנושית עומד דבר הגשמת הסוציאליזם במלוא היקפו ותוכנו"
ברל כצנלסון

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי