אז מה החלטתי?

Thank you for rating this article.

קיבלתי החלטה וחשוב לי לשתף אותך.

מאז קום המדינה הייתה מפלגת העבודה ביתם של מעמד הביניים ושל רוב הציבור בישראל, אך בשנים האחרונות היא איבדה את דרכה. תחת ההנהגה הנוכחית, נכשלה המפלגה בבחירות, זנחה חלקים גדולים מאוד ממשנתה, הלכה אחרי אג׳נדות שחלפו מן העולם ואיבדה את קולה ואת עוצמתה בציבור הישראלי.

יותר מדי שנים ויתרנו על היותנו מפלגת שלטון. הרגזנו אזרחים שוויתרו עלינו, כשהרגישו שאנחנו מוותרים עליהם, ומכישלון המפלגה הרוויח יאיר לפיד. אם לא נדע היום להציב לו אלטרנטיבה, הוא ירוויח שוב.

אנחנו צריכים ויכולים להחזיר הביתה את הציבור הגדול שמחכה לנו. ציבור שמצד אחד רוצה צדק חברתי, ומצד שני אינו סוציאליסט קיצוני ובוודאי לא קומוניסט. ציבור פרגמטי שמחפש את הבנייה והתקווה ולא את האנטי, ציבור שרוצה לעבור משלב מחאה חברתית לכלכלה חברתית חדשה, ציבור שדורש כי נחזור לדבר מדינית ונוביל פתרון אמיתי באזורנו.
אומרים שהחלק הקשה ביותר לאיש ציבור הוא להניח את האגו בצד לטובת הכלל, לטובת מטרה שחשיבותה עולה על השאיפות האישיות.

המעשה המפלגתי החשוב הראשון שהחלטתי לעשות, הוא זה, לשים את האגו ואת השאיפות האישיות בצד. אני נמצא בתקופה של עשייה רבה בכנסת אבל לפני עוד כברת דרך של עשייה ציבורית. בבחירות הקרובות לראשות המפלגה אני בוחר להתייצב אחרי בוז'י הרצוג יחד עם איתן כבל.

אני מאמין כי הרצוג הוא האיש היחיד כיום שיכול לאחד את המפלגה, להחזיר את הקולות הביתה, להציב אלטרנטיבה אמיתית ולתת לנו סיכוי לחזור להיות מפלגת השלטון במדינת ישראל ולא מפלגת אופוזיציה נצחית. יחד עם איתן כבל שמביא ניסיון רחב של עשייה חברתית בכנסת ובמפלגה, אנחנו ננצח.

בבחירות הקרובות לראשות המפלגה המשימה של הרצוג היא להחזיר לנו את המפלגה שהקימה את המדינה, חתרה תמיד לשלום ופעלה לחיזוק החברה הישראלית, וביחד אתו אנחנו ננצח.

בשבועות הקרובים נפנה אלייך, ונתחיל לפעול והוביל את המפלגה למקום טוב יותר.

----------------------------------------

פורסם במסגרת דיוור ישיר של ח"כ מרגלית.

"'היד הנעלמה' של אדם סמית איננה יכולה להאכיל פעוט, לחנכו ולדאוג לצרכיי היום יום שלו"
השופט אלכס שטיין, בג"ץ 12.1.22

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2018 א

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי