די להיות "מפלגת הוועדים הגדולים"!!!

Thank you for rating this article.

קיראו על מה שקיבלו עכשיו עובדי הרכבת, והגידו אם זה צורם אפילו כהוא זה פחות מהקופונים שגוזרים לעצמם הטייקונים.

גברתי שלי יחימוביץ: רבים מאד ( מאד !!! ) סולדים מתמיכה בך מפני שבעיניהם תמיכה בעובדי חברת החשמל ובעובדי הנמלים ובעובדי הרכבת היא מחליאה ומאוסה בדיוק כמו תמיכה בטייקונים. אכן, אני הבנתי שתמיכה בוועדים הגדולים היא הכרח למי שרוצה כוח במפלגה, ואומרים ש"הכרח לא יגונה". אבל כל הגייסות הללו, בראשותו לכאורה של מר עופר עיני ובראשותו לכאורה של מר עמיר פרץ, שוב אינם תומכייך ממילא, ואפילו עדיין היו, ממילא כוחם שהוא אדיר בפריממריס, הוא בטל בשישים בבחירות הכלליות.

איזרי אומץ גבירתי, וכמו שאת יוצאת, ובצדק, נגד מחטפיהם של טייקונים ושל מלחכי פנכתם, צאי באומץ והצהירי שלא כל שכיר הוא פועל ישר דרך, ושמפלגת העבודה תהיה מגינם של אלה שעובדים קשה וביושר ובכל זאת חיים מן היד אל הפה, ולא של אלה שאין להם שם אחר אלא "סחטנים" בזכות היות ידיהם על שאלטר, ושחזירותם לא נופלת מזו של החזירים אילי ההון, אף כי עדיין תוארם הרשמי עודנו: "שכירים".

בבקשה גבירתי שלי. רבים מאד הם המעקמים את אפם וסולדים בבחילה מתמיכתך ללא סייג בהללו אשר רק בשל היות ידם על שאלטר הם משתכרים פי עשר ופי עשרים מפועל דומה בעבודה מקבילה, ועוד לא פעם גם נותנים בעצם לכל למלאכתם להיעשות על ידי "העבדים", שכירי הקבלן . אנא, חידלי לקדש את מילת הקסם "שכירים" באשר היא והכריזי כי מפלגת העבודה דוגלת בצימצום פערים ולא בהעמקתם, וכי תילחם בנחישות ובזעם למען מי שמקבלים פחות מדיי, על חשבון, חד משמעית על חשבון, כל ( כל !!! ) מי שבכוח סחטנותם מקבלים היום הרבה-הרבה-הרבה יותר מדיי.

מפלגת העבודה, על אף לפעמים רטוריקת שפם חוצבת להבות, הייתה תמיד בלב ונפש בעד הטייקונים, ובעד "הוועדים הגדולים" ואילו לפועלים שבאמת זקוקים נתנה לא הרבה יותר מאשר מס שפתיים.

היפכי את היוצרות, גברתי.

צאי במידה שווה חוצץ נגד הטייקונים הסחטנים, ונגד ה"בכירים" הסחטנים, וגם נגד אותה שיכבה זחוחה ונבזית לא פחות הגורפת לעצמה הן עתק רק בשל היות לה "יד על השאלטר".

אם כך תעשי, גברתי, כל תדמיתך פתאום תהיה לגמרי אחרת. וכל הללו, חצי העם !,-  שחשים היום כי למעשה גם למפלגת העבודה הם בעצם חשובים לא יותר מקליפת השום, יצביעו לך !

"אבל העיקר הוא העם. תחיית העם קודמת לגאולת הארץ. אנחנו מעמידים את הכל על העם"
א.ד. גורדון, עם אדם

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי