החד צדדיות היא דו צדדית

Thank you for rating this article.

עקרון ההדדיות של החד צדדיות !

אריאל שרון, שתמך בהפרדות גם חד צדדית (וזה נכון גם לעכשיו  הקים לשם כך את קדימה), והחל בגדר ההפרדה שאני מקווה שהיא הושלמה, החליט כי אם לא ניתן להגיע לסכם תהיה  חד צדדית.

מה ישראל יכולה לעשות! לתאם עם האמריקאים והאירופאים  כגון צרפת גרמניה איטליה וכדומה. את ההכרה בגושים כשטח שיכלול בגבולות ישראל במסגרת הסכם , שלא ניתן להגיע אליו

היום כי אבו מאזן מתחמק מכול דיון. ולכן זכותה של ישראל לגבולות נורמאליים לא יכולה לחכות  בלי סוף . קווי 67 הם תוצאה של מלחמה ב1947 הם קווי הפסקת אש שיכולים להשתנות ב-4 אחוז !

זה לא סוף העולם לפלסטינאים, גם הם יכולים להתפשר ומשהוא!

ניתן להבין שהגושים  הם תיקון הגיוני מתקבל על הדעת וגם ניתן לתת לרשות הפלסטינאית פיצוי כול שהוא אם וכאשר הם יהיו רציניים: באו ניצר הכרה במדינת ישראל ובמדינה פלסטינאית בגבולות הגדר.  

הם מכריזים על מדינה בגבולות 67 אנו נכריז על גבולות הגדר. או 67 פלוס הגושים .אגב חשוב להזכיר אוכלוסיית ירדן היא מעל 60 אחוז פלסטינאים היא חלק מארץ ישראל ההיסטורית שנלקחה מאתנו בהחלטה בריטית חד צדדית והיא גדולה פי 3 מישראל  ותהיה לבסוף חלק ממדינה פלסטינאית הגדולה  בהרבה מישראל! לאחר שירדן תהיה דמוקרטיה ויהיה בה רוב פלסטינאי.  

המדינה הפלסטינאית ירדנית תחבור לישע כך שיפסיקו לבכות על 4  אחוז, משטח הגדה. ודי להתנפל עלינו על כול בית שבונים בגילו, רמת אשכול רמות וכדומה צריך ואפשר לבנות לגיטימציה לשיוך ובניה בגושים, קווי 67 אינם עובדה משמים. אין לפלסטינאים מונופול על ארץ ישראל המערבית.  את המזרחית הם יקבלו וגם את רוב שטחי ישע והרצועה. אני בהחלט בעד שתי מדינות לשני העמים אבל גם לנו יש תנאים.

הפלסטינאים הם חלק מהאומה הערבית הכולל 24 שרובם גדולות בהרבה מישראל לדוגמה ישראל ללא השטחים כ 20 אלף ק"מר

מצרים כמיליון קמ"ר סעודיה כ-2 מליון קמ"ר והרשימה עוד ארוכה עז די לילל על כמה מאות דונמים. לישראל מגיע להתקיים בגבולות הגיוניים. ישראל קטנה וצפופה ותישאר כזאת כי זה מה כול מה שיש לעם היהודי. שיש לנו.

"במרכזה של ההיסטוריה העברית עומד דבר הגשמת הציונות במלוא היקפה ותוכנה... במרכזה של ההיסטוריה האנושית עומד דבר הגשמת הסוציאליזם במלוא היקפו ותוכנו"
ברל כצנלסון, הצעה לפרוגרמה למפא"י 1928

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי