שאול מופז של "העבודה" ?

Thank you for rating this article.

אינני תומך במר עמיר פרץ מהסיבה הברורה: מי שפעם אחת סחף אותי בדיבורי גבוהה גבוהה על סוציאליזם, ובבוא הרגע לפרוע את השטר הלך להיות שר ביטחון, לי הוא לא יוכל לעשות את זה בפעם השנייה.

 

אבל אלוהים, למרות שאין צל דימיון פיזי, לא בשפם ולא בקרחת, אלוהים כמה ששאול מופז ועמיר פרץ דומים זה לזה. שניהם גברים. אפילו גברים-גברים.

ושניהם מצביאים עתירי תהילה. זה בזכות "מארב מופז" וזה בזכות "כיפת ברזל".

ונדמה שלשניהם יש "ציפורה" ונדמה ששניהם בטוחים לחלוטין כי הם טובים ממנה אלף מונים.

האם יהיה מר עמיר פרץ ה"שאול מופז" של "העבודה" ? האם גם הוא יצליח לעשות את הקסם הבל ייאמן של הפיכת עשרים ומשהו מנדטים לאפס ? האם גם הוא יצליח לגרום לאותו חלק, אכן, מיעוט בעם, שראה ב"ציפורה" פוליטיקה לגמרי אחרת, ( ובדיוק באותה פוליטיקה אחרת רצה ) למאוס שוב במפלגה שנראה כי "הארגזים" שבו והשתלטו עליה, ולהותיר את המצביא האדיר, אם זה אשר המציא את "מארב מופז" ואם זה אשר המציא את "כיפת ברזל", לבד לגמרי בפסגה, כשבצבא שלו אין, אפילו לא כדי מעבר אחוז החסימה, שום חיילים ? 

לא, לא. "שום חיילים" משמע "שום חיילים". בהחלט גם לא "הוועדים הגדולים".

וכי מה, האם נראה למישהו כי הללו תומכים במר פרץ בגלל שיש לו שפם ?

זה רק קטע קר ומפוכח של "שמור לי ואשמור לך". אנחנו נעלה אותו גבוה, ומעמדת ההשפעה שישיג, גם אנחנו לא נצא מופסדים. אבל מה אם יהיה

מר פרץ שאול מופז השני ? מה אם ישניא עצמו במה שנראה כ"חתרנותו" על כל העם ויהפוך את "העבודה" למפלגה חסרת כל השפעה של שלושה מנדטים?

למה מה,  אנחנו עיזים שנלך להצביע עבורו ?

 

"ציפורה". מהי "ציפורה" לעומת גבר, גבר-גבר, ביטחוניסט מן השורה הראשונה.

 

רק שמי שרוצה דווקא "גבר גבר" הרי יש לו את המקור, את הזכר אלפא האולטימטיבי שקוראים לו ביבי, ולמה שיילך על תחליפים בפרוטה ?

 

ומה אני אעשה ? זה נורא פשוט. במזרח התיכון יש מי שרוצה לעשות "מהפך".

לבוא במקום ישראל. וגם במפלגת העבודה יש, לכאורה, מי שרוצה לעשות "מהפך".

לציפי לבני יש לא מעט תכונות טובות, אבל לשלי יחימוביץ יש "אינסטינקט הרג" שלציפי לבני אין. אם שלי יחימוביץ תצליח, כראש המפלגה, בכוח או במוח, להשאיר את מפלגת העבודה בשליטתה, הרי זה סימן שהיא שתצליח, כראש המדינה, בכוח או במוח, גם להשאיר את המדינה בשליטת העם היהודי. ואני, שרוצה מאד שמדינת ישראל תמשיך להתקיים גם עבור נכדיי, מקרב לב אני מאחל לשלי יחימוביץ הצלחה כראש המפלגה. כי אם היא תצליח, כל מי שמצביע ביום הבחירות מהראש ולא מהבטן, יידע כי ממש כך תצליח שלי יחימוביץ גם כראש המדינה.

בהצלחה !!!

"גוש אמונים היא סרטן לרקמה הדמוקרטית של מדינת ישראל. תופעה של גוף שלוקח את החוק לידיים. מעטים המקרים בתולדות היהדות, שחבורה פרועה שכזאת נוטלת לעצמה מנדט בשם שמים, ופורצת אל הרחובות בגסות רוח להטיל אימה וטרור. התביישתי שאנחנו יכולים להידרדר לשפל כזה"
יצחק רבין, פנקס שירות, 1976

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי