מה נשתנה בעבודה? מה?

Thank you for rating this article.

חשבתי להמתין כמעה לחודש  הקושיות‚ אבל‚ עמיר דאג להקדים את מועד הקושיה ליום רביעי 25.01.2006  בשעה 18.00 בערוץ 2 עם דנה וייס ואבישי ברוורמן.

כן ... ראיתי פרופסור בפעם הראשונה בחיי מתחבט לו לתוך עצמו עם ארשת פנים של "נו באמת" זה מה שמדאיג אותנו כיום? זה מה שמדאיג אותנו כיום? צחקתי ... הוא עוד הוסיף‚ ניתן לעשות מזה תררם גדול אבל זה מה שחשוב?

 אבישי ... לך זה לא חשוב ... אתה כנראה חי ללא בתי תמחוי‚ ואינך נזקק לפת לחם טרייה או איזה נתח בשר חם ... אתה חי בפלנטה אחרת. ניסית לרדת מהעניין מהר מאד ... כדי להגן על מושבך בעבודה ...

על עמיר פרץ שנוסע ברכב שנהגו מקבל כפי שזכור לי ... 34.800 ₪ והוא יושב במשרד שפקידתו מקבלת 32.800 ₪. אם אינני טועה אלו היו הנתונים ...עמיר פרץ זה שאמור להיות נושא דגל השחיתות והעוני הציבורי שלנו? כן כן שלנו ... הוא משלם סכומי עתק אלו?

הייתכן? איך יתכן? עמיר זה האיש שמעוניין להיות ראש ממשלה? אני צוחק לי. האיש משדרות שספג מקטנות עוני והפליה כנראה שטרם סחט את מיצי הרפש בקרבו‚ כנראה שהעבודה עדיין צריכה לשאול "מה נשתנה לנו"?

שלי יחימוביץ‚ אבישי ברוורמן ואולי עוד כמה שחקני רכש של פה ושם. זה כל מה שנשתנה בעבודה? ואני לתומי חשבתי זהו ... העבודה תחזיר "עטרה ליושנה". אכן לא טעיתי בהרבה ... העבודה מחזירה "עטרה נושנה לחודשה" עטרה של שחיתות‚ עטרה העוטרת עיטורי קלס וצחוק בכספי הציבור ... ח"כ איתן כבל אמר לי בטלפון‚ ביום 26.01.2006‚ לא עשו מזה כל כך שימוש לא נכון ... הוא מקבל 6.000 ₪ סה"כ אבל הוא עושה שעות נוספות מה רע? סה"כ 6.000 ₪‚ אמרתי לו‚ למען 10.000 ₪ אהיה הנהג של עמיר במחיר כולל ללא תוספות ... איך אני ? הא‚ תאמרו לי אתם ... הוא אמר שיחזור אלי...הוא חזר? סה"כ אני רק שואל ...

גם עמיר לא חזר אלי ...

ידידי בעבודה ... כולל יו"ר עמיר פרץ‚ טרם הבשלתם שם‚ טרם הקשתם הקשים מעברכם המושחת אשר עלול להשחיתנו בשנית או השלישית‚ הפסקתי לספור ... אסור‚ אסור לכם אתם שם באשר הינכם להצביע עבודה ...ולמה? כי לא תקבלו משכורות כאלו ... אם הייתם מקבלים אז‚ תצביעו ...!!!

אמנון לוי מקרית עקרון אצלנו פה לנהגים והפקידות יש משכורות צנועות יותר ...

"הארץ הזו שייכת לשניים לערבים היושבים בה וליהודים בכל העולם"
דוד בן גוריון, 1970 - מוקד הטלויזיה הישראלית

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2014

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי